1 min. čitanja

Kolačiće

Kolačići su zapisi koje web preglednik pohranjuje nakon klika na affiliate link. To je upravo način na koji affiliate marketing funkcionira.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

Kolačići su zapisi koje web preglednik pohranjuje nakon klika na affiliate link. To je upravo način na koji affiliate marketing funkcionira. Kada se klikne na link, kolačić se kreira i pohranjuje u pregledniku, obično 30 dana. Nakon tog perioda, oni se automatski brišu, a izdavač više nema pravo na proviziju. Kolačići su podaci izdavača koji osiguravaju da izdavač dobije proviziju. Ovo se odnosi čak i ako kupac ne izvrši kupovinu odmah, već se vrati u e-trgovinu nakon nekoliko dana. Oni prate da li kupac kupuje nakon što klikne na oglas kako bi osigurali da izdavaču bude plaćena provizija.

Vrste kolačića:

  • Kolačići sesije: Privremeni i brišući se kada je preglednik zatvoren
  • Trajni kolačići: Ostaju na uređaju određeno vrijeme
  • Kolačići prve strane: Postavljeni od strane web stranice koju posjećujete
  • Kolačići treće strane: Postavljeni od strane drugih domena

Funkcije:

  • Zapamti korisničke postavke
  • Pratite ponašanje korisnika za analitiku
  • Omogućite personalizirano oglašavanje
  • Održavajte sesije prijavljivanja

Iako su kolačići ključni za affiliate marketing, oni imaju širu primjenu u web tehnologiji i igraju značajnu ulogu u tome kako moderne web stranice funkcioniraju i komuniciraju s korisnicima.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+