2 min. čitanja

A/B testiranje

A/B testiranje je alat koji se koristi za poboljšanje stope konverzije online trgovine. To uključuje pripremu dvije verzije stranice, svaka s drugačijim dizajnom i modificirana na različite načine, kako bi se vidjelo koja je učinkovitija. Jedna od ovih verzija je prikazana jednoj grupi posjetitelja, a druga drugoj. Rezultat se zatim procjenjuje prema željenom cilju, tj. stopi konverzije. To može biti, na primjer, popunjavanje obrasca ili stvarna kupovina proizvoda. Mogu se mjeriti pomoću različitih alata, kao što je Google Analytics.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

 

A/B testiranje, također poznato kao podijeljeno testiranje, je metoda upoređivanja dvije verzije web stranice, e-pošte ili drugog digitalnog sadržaja kako bi se utvrdilo koja od njih ima bolju izvedbu. Nasumičnim dijeljenjem posjetitelja web stranice ili primatelja e-pošte u dvije grupe, A/B testiranje omogućava marketinškim stručnjacima da testiraju efikasnost različitih elemenata dizajna, kao što su naslovi, slike i pozivi na akciju.

Ključni pojmovi:

  • Podijeljeno testiranje: Metoda upoređivanja dvije verzije digitalnog sadržaja kako bi se utvrdilo koja je bolja.
  • Stopa konverzije: Postotak korisnika koji završe željenu radnju, kao što je kupovina ili popunjavanje obrasca.
  • Kontrolna grupa: Grupa korisnika koji nisu izloženi novoj verziji sadržaja, koja se koristi kao osnova za poređenje.
  • Grupa za tretman: Grupa korisnika koji su izloženi novoj verziji sadržaja.

Primjer: Marketer želi testirati da li će novi naslov poboljšati stopu konverzije njihove web stranice. Oni kreiraju dvije verzije početne stranice: Verzija A sa starim naslovom i Verzija B sa novim naslovom. Nasumičnim dijeljenjem posjetitelja web stranice u dvije grupe, oni mogu uporediti performanse svake verzije i odrediti koja od njih ima bolju izvedbu.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+