2 min. čitanja

A/B testiranje

A/B testiranje je alat koji se koristi za poboljšanje stope konverzije online trgovine. To uključuje pripremu dvije verzije stranice, svaka s drugačijim dizajnom i modificirana na različite načine, kako bi se vidjelo koja je učinkovitija. Jedna od ovih verzija je prikazana jednoj grupi posjetitelja, a druga drugoj. Rezultat se zatim procjenjuje prema željenom cilju, tj. stopi konverzije. To može biti, na primjer, popunjavanje obrasca ili stvarna kupovina proizvoda. Mogu se mjeriti pomoću različitih alata, kao što je Google Analytics.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

 

A/B testiranje, također poznato kao podijeljeno testiranje, je metoda upoređivanja dvije verzije web stranice, e-pošte ili drugog digitalnog sadržaja kako bi se utvrdilo koja od njih ima bolju izvedbu. Nasumičnim dijeljenjem posjetitelja web stranice ili primatelja e-pošte u dvije grupe, A/B testiranje omogućava marketinškim stručnjacima da testiraju efikasnost različitih elemenata dizajna, kao što su naslovi, slike i pozivi na akciju.

Ključni pojmovi:

  • Podijeljeno testiranje: Metoda upoređivanja dvije verzije digitalnog sadržaja kako bi se utvrdilo koja je bolja.
  • Stopa konverzije: Postotak korisnika koji završe željenu radnju, kao što je kupovina ili popunjavanje obrasca.
  • Kontrolna grupa: Grupa korisnika koji nisu izloženi novoj verziji sadržaja, koja se koristi kao osnova za poređenje.
  • Grupa za tretman: Grupa korisnika koji su izloženi novoj verziji sadržaja.

Primjer: Marketer želi testirati da li će novi naslov poboljšati stopu konverzije njihove web stranice. Oni kreiraju dvije verzije početne stranice: Verzija A sa starim naslovom i Verzija B sa novim naslovom. Nasumičnim dijeljenjem posjetitelja web stranice u dvije grupe, oni mogu uporediti performanse svake verzije i odrediti koja od njih ima bolju izvedbu.

Podijelite članak
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU