A/B testiranje, također poznato kao podijeljeno testiranje, je metoda upoređivanja dvije verzije web stranice, e-pošte ili drugog digitalnog sadržaja kako bi se utvrdilo koja od njih ima bolju izvedbu. Nasumičnim dijeljenjem posjetitelja web stranice ili primatelja e-pošte u dvije grupe, A/B testiranje omogućava marketinškim stručnjacima da testiraju efikasnost različitih elemenata dizajna, kao što su naslovi, slike i pozivi na akciju.
Ključni pojmovi:
- Podijeljeno testiranje: Metoda upoređivanja dvije verzije digitalnog sadržaja kako bi se utvrdilo koja je bolja.
- Stopa konverzije: Postotak korisnika koji završe željenu radnju, kao što je kupovina ili popunjavanje obrasca.
- Kontrolna grupa: Grupa korisnika koji nisu izloženi novoj verziji sadržaja, koja se koristi kao osnova za poređenje.
- Grupa za tretman: Grupa korisnika koji su izloženi novoj verziji sadržaja.
Primjer: Marketer želi testirati da li će novi naslov poboljšati stopu konverzije njihove web stranice. Oni kreiraju dvije verzije početne stranice: Verzija A sa starim naslovom i Verzija B sa novim naslovom. Nasumičnim dijeljenjem posjetitelja web stranice u dvije grupe, oni mogu uporediti performanse svake verzije i odrediti koja od njih ima bolju izvedbu.