2 min. čitanja

4A u marketingu

Model 4A odnosi se na marketinšku strategiju koja određuje da li je proizvod ili usluga vrijedna ponude grupi kupaca. Prva tačka je pristupačnost, koja se prvenstveno vidi sa stanovišta kupca. Drugi je dostupnost, što je ukupna dostupnost kako oglašavanje može pomoći brendu da dođe do kupca. Sljedeća točka je svijest, koja se odnosi na to koliko je proizvod dobro poznat. Posljednja tačka je prihvatljivost, što je ili svijest o proizvodu ili spremnost da se isproba proizvod ili usluga.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

 

Prihvatljivost:

Prihvatljivost se odnosi na mjeru u kojoj proizvod ili usluga zadovoljava potrebe i očekivanja ciljne publike. To je stepen do kojeg se proizvod ili usluga doživljava kao vrijedan, relevantan i zadovoljavajući. Na prihvatljivost utiču faktori kao što su karakteristike proizvoda, kvalitet i performanse.

Pristupačnost:

Pristupačnost se odnosi na cijenu proizvoda ili usluge u odnosu na budžet ciljne publike. To je stepen do kojeg se proizvod ili usluga doživljava kao pristupačan i nadohvat ruke. Na pristupačnost utiču faktori kao što su cijena, vrijednost i finansijska situacija.

Pristupačnost:

Pristupačnost se odnosi na lakoću s kojom proizvod ili uslugu može dobiti ciljna publika. To je stepen do kojeg je proizvod ili usluga lako dostupna i praktična. Pristupačnost je pod uticajem faktora kao što su lokacija, dostupnost i logistika.

Svijest:

Svijest se odnosi na mjeru u kojoj je proizvod ili usluga poznata i prepoznata od strane ciljne publike. To je stepen do kojeg se proizvod ili usluga percipira kao relevantan i poznat. Na svijest utiču faktori kao što su oglašavanje, marketing i usmena predaja.

Model 4A pruža sveobuhvatan okvir za razumijevanje ponašanja potrošača i razvoj efikasnih marketinških strategija. Uzimajući u obzir četiri faktora prihvatljivosti, pristupačnosti, pristupačnosti i svijesti, preduzeća mogu prilagoditi svoje marketinške napore kako bi zadovoljili potrebe i preferencije svoje ciljne publike.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+