2 min. čitanja

4A u marketingu

Model 4A odnosi se na marketinšku strategiju koja određuje da li je proizvod ili usluga vrijedna ponude grupi kupaca. Prva tačka je pristupačnost, koja se prvenstveno vidi sa stanovišta kupca. Drugi je dostupnost, što je ukupna dostupnost kako oglašavanje može pomoći brendu da dođe do kupca. Sljedeća točka je svijest, koja se odnosi na to koliko je proizvod dobro poznat. Posljednja tačka je prihvatljivost, što je ili svijest o proizvodu ili spremnost da se isproba proizvod ili usluga.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija

 

Prihvatljivost:

Prihvatljivost se odnosi na mjeru u kojoj proizvod ili usluga zadovoljava potrebe i očekivanja ciljne publike. To je stepen do kojeg se proizvod ili usluga doživljava kao vrijedan, relevantan i zadovoljavajući. Na prihvatljivost utiču faktori kao što su karakteristike proizvoda, kvalitet i performanse.

Pristupačnost:

Pristupačnost se odnosi na cijenu proizvoda ili usluge u odnosu na budžet ciljne publike. To je stepen do kojeg se proizvod ili usluga doživljava kao pristupačan i nadohvat ruke. Na pristupačnost utiču faktori kao što su cijena, vrijednost i finansijska situacija.

Pristupačnost:

Pristupačnost se odnosi na lakoću s kojom proizvod ili uslugu može dobiti ciljna publika. To je stepen do kojeg je proizvod ili usluga lako dostupna i praktična. Pristupačnost je pod uticajem faktora kao što su lokacija, dostupnost i logistika.

Svijest:

Svijest se odnosi na mjeru u kojoj je proizvod ili usluga poznata i prepoznata od strane ciljne publike. To je stepen do kojeg se proizvod ili usluga percipira kao relevantan i poznat. Na svijest utiču faktori kao što su oglašavanje, marketing i usmena predaja.

Model 4A pruža sveobuhvatan okvir za razumijevanje ponašanja potrošača i razvoj efikasnih marketinških strategija. Uzimajući u obzir četiri faktora prihvatljivosti, pristupačnosti, pristupačnosti i svijesti, preduzeća mogu prilagoditi svoje marketinške napore kako bi zadovoljili potrebe i preferencije svoje ciljne publike.

Podijelite članak
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU