Prihvatljivost:
Prihvatljivost se odnosi na mjeru u kojoj proizvod ili usluga zadovoljava potrebe i očekivanja ciljne publike. To je stepen do kojeg se proizvod ili usluga doživljava kao vrijedan, relevantan i zadovoljavajući. Na prihvatljivost utiču faktori kao što su karakteristike proizvoda, kvalitet i performanse.
Pristupačnost:
Pristupačnost se odnosi na cijenu proizvoda ili usluge u odnosu na budžet ciljne publike. To je stepen do kojeg se proizvod ili usluga doživljava kao pristupačan i nadohvat ruke. Na pristupačnost utiču faktori kao što su cijena, vrijednost i finansijska situacija.
Pristupačnost:
Pristupačnost se odnosi na lakoću s kojom proizvod ili uslugu može dobiti ciljna publika. To je stepen do kojeg je proizvod ili usluga lako dostupna i praktična. Pristupačnost je pod uticajem faktora kao što su lokacija, dostupnost i logistika.
Svijest:
Svijest se odnosi na mjeru u kojoj je proizvod ili usluga poznata i prepoznata od strane ciljne publike. To je stepen do kojeg se proizvod ili usluga percipira kao relevantan i poznat. Na svijest utiču faktori kao što su oglašavanje, marketing i usmena predaja.
Model 4A pruža sveobuhvatan okvir za razumijevanje ponašanja potrošača i razvoj efikasnih marketinških strategija. Uzimajući u obzir četiri faktora prihvatljivosti, pristupačnosti, pristupačnosti i svijesti, preduzeća mogu prilagoditi svoje marketinške napore kako bi zadovoljili potrebe i preferencije svoje ciljne publike.