
Prema podacima Nacionalne maloprodajne federacije, globalna potrošnja na maloprodajno medijsko oglašavanje će premašiti 100 milijardi dolara do 2025. godine, nadmašujući troškove TV oglašavanja.
Tesco planira proširiti svoju mrežu digitalnih ekrana na 6.000 do kraja godine, postajući najveća mreža u Evropi. Ovaj potez je podržan širokom upotrebom personalizacije i naprednih tehnologija, uključujući umjetnu inteligenciju i analizu podataka iz njihove Dunnhumby divizije.
Pripremite se za hiperpersonalizaciju
Jedan od Tesco-ovih ključnih projekata je uvođenje ručnih skenera sljedeće generacije koji će omogućiti hiperpersonalizirano oglašavanje. Ovi skeneri će kombinirati Tesco Clubcard podatke sa umjetnom inteligencijom, omogućavajući ciljanije i efikasnije reklamne kampanje.
U Ujedinjenom Kraljevstvu, pilot faza ovog projekta je već u toku, uključujući hiljade kupaca. Maloprodajni lanac će tako biti u mogućnosti ponuditi personalizirane uvide koji će pomoći dobavljačima da efikasnije dođu do kupaca.
Prema Tescu, kampanje koje koriste digitalne ekrane mogu pokazati povećanje prodaje od 33% i povećanje broja kupaca od 34%. Zahvaljujući uključivanju pokretnih elemenata, oglašavanje je 2,5 puta efikasnije od statičnih prikaza.
Omnichannel pristup kombinira različite medijske kanale kako bi se postigao maksimalan učinak. Istraživanja pokazuju da kupci izloženi više kanala imaju mnogo veću vjerovatnoću da kupe. Kupci izloženi tri kanala imaju 3,8 puta veću vjerovatnoću da kupe, dok oni koji su izloženi četiri kanala imaju 5,3 puta veću vjerovatnoću da će izvršiti kupovinu.