2 min. čitanja

Prognoza stavlja maloprodajne medije ispred TV oglašavanja

Maloprodajni mediji mogu doći do kupaca direktno na prodajnom mjestu. Uzmimo za primjer lanac Tesco, koji je masovno proširio digitalne ekrane u svojim trgovinama.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Prognoza stavlja maloprodajne medije ispred TV oglašavanja
Izvor: Depositphotos

Prema podacima Nacionalne maloprodajne federacije, globalna potrošnja na maloprodajno medijsko oglašavanje će premašiti 100 milijardi dolara do 2025. godine, nadmašujući troškove TV oglašavanja.

Tesco planira proširiti svoju mrežu digitalnih ekrana na 6.000 do kraja godine, postajući najveća mreža u Evropi. Ovaj potez je podržan širokom upotrebom personalizacije i naprednih tehnologija, uključujući umjetnu inteligenciju i analizu podataka iz njihove Dunnhumby divizije.

Pripremite se za hiperpersonalizaciju

Jedan od Tesco-ovih ključnih projekata je uvođenje ručnih skenera sljedeće generacije koji će omogućiti hiperpersonalizirano oglašavanje. Ovi skeneri će kombinirati Tesco Clubcard podatke sa umjetnom inteligencijom, omogućavajući ciljanije i efikasnije reklamne kampanje.

U Ujedinjenom Kraljevstvu, pilot faza ovog projekta je već u toku, uključujući hiljade kupaca. Maloprodajni lanac će tako biti u mogućnosti ponuditi personalizirane uvide koji će pomoći dobavljačima da efikasnije dođu do kupaca.

Prema Tescu, kampanje koje koriste digitalne ekrane mogu pokazati povećanje prodaje od 33% i povećanje broja kupaca od 34%. Zahvaljujući uključivanju pokretnih elemenata, oglašavanje je 2,5 puta efikasnije od statičnih prikaza.

Omnichannel pristup kombinira različite medijske kanale kako bi se postigao maksimalan učinak. Istraživanja pokazuju da kupci izloženi više kanala imaju mnogo veću vjerovatnoću da kupe. Kupci izloženi tri kanala imaju 3,8 puta veću vjerovatnoću da kupe, dok oni koji su izloženi četiri kanala imaju 5,3 puta veću vjerovatnoću da će izvršiti kupovinu.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+