2 min. čitanja

Opraštamo li se od Instagram screenshotova?

Instagram navodno razmatra novu funkciju privatnosti koja bi spriječila korisnike da prave snimke zaslona u chatu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Opraštamo li se od Instagram screenshotova?
Izvor: Depositphotos

Društvena mreža, Instagram radi na tehnologiji za blokiranje snimaka zaslona u chat razgovorima. Ograničenje je posebno usmjereno na medije koji se mogu pogledati samo jednom. Ovo bi moglo biti posebno korisno za preduzeća koja dijele osjetljive informacije putem direktnih poruka, kao što su kodovi za popust, posebne ponude ili ekskluzivni pregledi proizvoda. Ova funkcija će osigurati da se materijali ne kopiraju ili zloupotrebljavaju.

Društvene mreže nastoje povećati zaštitu privatnosti korisnika i kontrolu nad ličnim sadržajem, a ova inovacija bi mogla značajno uticati na to kako korisnici komuniciraju sa efemernim sadržajem na platformi. Segment e-trgovine bi vjerovatno osjetio utjecaj – ova funkcija bi mogla donijeti određene prednosti u osiguravanju privatnosti u komunikaciji između preduzeća i kupaca.

“Za sada, ova funkcija je još uvijek u razvoju, a Instagram nije službeno najavio njenu implementaciju. Čini se da platforma pažljivo razmatra ravnotežu između povećane privatnosti i pogodnosti korisnika,” izvještava Swipe Insight.

Zabrana snimaka ekrana mogla bi promijeniti način na koji korisnici spremaju ili pamte informacije koje se dijele u chatovima. To može biti važno za preduzeća da se prilagode – na primjer, pružajući trajnije oblike komunikacije. U isto vrijeme, može se pojaviti situacija u kojoj korisnici traže alternativne metode za snimanje ili spremanje sadržaja chata.

Podijelite članak
Slični članci
Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini
20 min. čitanja

Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini

Iskustvo s brojnim e-trgovinama pokazuje kako tehnologija i odnosi pokreću rast. Za 2025. godinu, dokazane strategije za mala preduzeća u 2025. godini uključuju SEO, AI, content marketing, PPC i izgradnju zajednice – većina zahtijeva samo vrijeme i trud, a ne velike budžete. Sa AI sada bitnim za ostanak konkurentnosti, hajde da istražimo najefikasnije pristupe Selltorovog […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Pročitajte članak
58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke
2 min. čitanja

58% dijeli e-poštu za popuste, ali štiti društvene podatke

Trgovci na malo otkrivaju da, iako kupci vole popuste, oni su također zabrinuti za svoju privatnost prilikom dijeljenja osobnih podataka. Prema nedavnoj studiji konsultantske kompanije za digitalnu transformaciju Daemon, promotivne ponude i e-mail za popuste ostaju snažna atrakcija kroz generacije; Milenijalci vode sa 67%, zatim Baby Boomers sa 65% i Gen Z sa 61% u […]

Pročitajte članak
Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima
4 min. čitanja

Propusnice za digitalni novčanik: Povećajte prodaju e-trgovine s mobilnim kuponima

Od osnovnih ukrcajnih karata do efikasnih marketinških alata, propusnice za digitalni novčanik su doživjele značajan razvoj. Unutar aplikacija za mobilne novčanike kao što su Apple Wallet, Google Pay i Samsung Pay, ove digitalne reprezentacije mogu sadržavati bilo što, od ukrcajnih propusnica i ulaznica do članskih kartica, kartica vjernosti i kupona.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+