2 min. čitanja

Opraštamo li se od Instagram screenshotova?

Instagram navodno razmatra novu funkciju privatnosti koja bi spriječila korisnike da prave snimke zaslona u chatu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Opraštamo li se od Instagram screenshotova?
Izvor: Depositphotos

Društvena mreža, Instagram radi na tehnologiji za blokiranje snimaka zaslona u chat razgovorima. Ograničenje je posebno usmjereno na medije koji se mogu pogledati samo jednom. Ovo bi moglo biti posebno korisno za preduzeća koja dijele osjetljive informacije putem direktnih poruka, kao što su kodovi za popust, posebne ponude ili ekskluzivni pregledi proizvoda. Ova funkcija će osigurati da se materijali ne kopiraju ili zloupotrebljavaju.

Društvene mreže nastoje povećati zaštitu privatnosti korisnika i kontrolu nad ličnim sadržajem, a ova inovacija bi mogla značajno uticati na to kako korisnici komuniciraju sa efemernim sadržajem na platformi. Segment e-trgovine bi vjerovatno osjetio utjecaj – ova funkcija bi mogla donijeti određene prednosti u osiguravanju privatnosti u komunikaciji između preduzeća i kupaca.

“Za sada, ova funkcija je još uvijek u razvoju, a Instagram nije službeno najavio njenu implementaciju. Čini se da platforma pažljivo razmatra ravnotežu između povećane privatnosti i pogodnosti korisnika,” izvještava Swipe Insight.

Zabrana snimaka ekrana mogla bi promijeniti način na koji korisnici spremaju ili pamte informacije koje se dijele u chatovima. To može biti važno za preduzeća da se prilagode – na primjer, pružajući trajnije oblike komunikacije. U isto vrijeme, može se pojaviti situacija u kojoj korisnici traže alternativne metode za snimanje ili spremanje sadržaja chata.

Podijelite članak
Slični članci
Mađarski prodavači gube hiljade na ovim greškama na tržištu
5 min. čitanja

Mađarski prodavači gube hiljade na ovim greškama na tržištu

Širenje na međunarodna tržišta može izgledati neodoljivo za mađarske prodavce. Sa desetinama platformi, različitim propisima i kulturnim razlikama, mnoge kompanije se drže onoga što znaju. Attila Beneš iz Base.com dijeli praktične uvide o tome koja tržišta zapravo rade za mađarske prodavce – i uobičajene greške koje koštaju preduzeća hiljade u neuspjelim pokušajima širenja.

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Tajne najuspješnijih e-trgovaca u srednjoj i istočnoj Europi
7 min. čitanja

Tajne najuspješnijih e-trgovaca u srednjoj i istočnoj Europi

E-trgovci na malo u srednjoj i istočnoj Europi tiho nadmašuju tržište, dok globalni divovi poput Temu i Shein preplavljuju evropska tržišta jeftinim proizvodima. Top 50 kompanija u regiji pronašlo je načine za konzistentan rast, čak i kada je post-pandemijski bum izblijedio i inflacija je pogodila potrošnju potrošača. Evo šta rade drugačije.

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini
20 min. čitanja

Najbolje strategije digitalnog marketinga za mala preduzeća u 2025. godini

Iskustvo s brojnim e-trgovinama pokazuje kako tehnologija i odnosi pokreću rast. Za 2025. godinu, dokazane strategije za mala preduzeća u 2025. godini uključuju SEO, AI, content marketing, PPC i izgradnju zajednice – većina zahtijeva samo vrijeme i trud, a ne velike budžete. Sa AI sada bitnim za ostanak konkurentnosti, hajde da istražimo najefikasnije pristupe Selltorovog […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro