
Društvena mreža, Instagram radi na tehnologiji za blokiranje snimaka zaslona u chat razgovorima. Ograničenje je posebno usmjereno na medije koji se mogu pogledati samo jednom. Ovo bi moglo biti posebno korisno za preduzeća koja dijele osjetljive informacije putem direktnih poruka, kao što su kodovi za popust, posebne ponude ili ekskluzivni pregledi proizvoda. Ova funkcija će osigurati da se materijali ne kopiraju ili zloupotrebljavaju.
Društvene mreže nastoje povećati zaštitu privatnosti korisnika i kontrolu nad ličnim sadržajem, a ova inovacija bi mogla značajno uticati na to kako korisnici komuniciraju sa efemernim sadržajem na platformi. Segment e-trgovine bi vjerovatno osjetio utjecaj – ova funkcija bi mogla donijeti određene prednosti u osiguravanju privatnosti u komunikaciji između preduzeća i kupaca.
“Za sada, ova funkcija je još uvijek u razvoju, a Instagram nije službeno najavio njenu implementaciju. Čini se da platforma pažljivo razmatra ravnotežu između povećane privatnosti i pogodnosti korisnika,” izvještava Swipe Insight.
Zabrana snimaka ekrana mogla bi promijeniti način na koji korisnici spremaju ili pamte informacije koje se dijele u chatovima. To može biti važno za preduzeća da se prilagode – na primjer, pružajući trajnije oblike komunikacije. U isto vrijeme, može se pojaviti situacija u kojoj korisnici traže alternativne metode za snimanje ili spremanje sadržaja chata.