
Content marketing i pripovijedanje
- Napišite materijal koji se odnosi na vaš brend ili sektor koji stvara uvjerljive narative. Priče koje pobuđuju snažne osjećaje ili pružaju originalne uvide vjerojatnije će biti povezane jedna s drugom.
- Napišite komade za ugledne web stranice u vašem području rada.
- Pokažite svoje znanje koristeći ovu platformu i uključite link natrag na svoju web stranicu.
- Isprobajte nekoliko formata, kao što su podcasti, webinari ili e-knjige, koristeći nekoliko oblika sadržaja.
- Različiti oblici sadržaja mogu privući različite gledaoce i generirati nove potencijalne klijente.
Korištenje infografika i podataka
- Napravite istraživanje i objavite rezultate. Privlačenje povratnih linkova je mnogo poboljšano originalnim podacima. Pretvorite zamršene činjenice ili informacije u estetski ugodne infografike u dizajnu.
- Dobro izrađene infografike mogu dobiti linkove iz mnogih izvora i prilično su djeljive.
- Kreirajte blog unose usidrene u istraživanju i statistici. Obratite se svojim izvorima i ponudite dubinsku studiju koja poboljšava problem.

Source: Depositphotos
Korištenje kanala društvenih medija
- Angažiranje kontakata društvenih medija s liderima u industriji, blogerima i influencerima pomaže u izgradnji odnosa. Interakcija s njihovim materijalom kako bi se stvorili odnosi koji prirodno stvaraju mogućnosti povezivanja.
- Dijelite redovno zanimljiv materijal koji se može dijeliti kako biste nadahnuli svoje čitatelje da se povežu na vašu web stranicu.
- Dizajn fokusiran na marketing društvenih medija koji gura dijeljenje i uključivanje korisnika. Interaktivni materijali, ankete i takmičenja mogu stvoriti pažnju i rezultirati većim brojem povratnih veza.
Saradnja i partnerstva influencera
- Radite s influencerima kako biste proizveli obostrano koristan materijal. Povećane povratne veze s platforme influencera i zajednička publika mogu slijediti iz ovoga.
- Uključite se u projekte sponzoriranog sadržaja kako bi influenceri mogli prirodno uključiti vašu robu ili usluge u svoj rad.
- Intervjuirajte influencere u industriji kao dio vaše potrage za influencerima. Ovo nudi sjajan materijal za vaše čitatelje i motivira influencere da se povežu na intervju.

Source: Depositphotos
Nekonvencionalne strategije pristupa
- Pogledajte izvan konvencionalnih platformi i istražite forume, Q&A stranice ili specijalizirane društvene mreže za izglede za izgradnju linkova.
- Kreirajte jedinstvene i inovativne e-mailove koji se zaista ističu. Dajte vrijednost i navedite točno što ste spremni platiti za vezu.
- Pogledajte konferencije, webinare ili događaje za umrežavanje industrije. Oni predstavljaju velike šanse za razvoj odnosa koji rezultiraju izgradnjom veza.
Ostati u toku sa strategijama izgradnje linkova je ključno u marketingu e-trgovine. Kako pretraživači nastavljaju da usavršavaju svoje algoritme i ponašanje potrošača se mijenja, efikasnost različitih tehnika izgradnje linkova može se promijeniti. Ono što funkcionira danas možda neće biti toliko utjecajno sutra.
Zapamtite, u marketingu e-trgovine, ključ uspješne izgradnje veza leži u balansiranju isprobanih i istinitih metoda s inovativnim pristupima koji su u skladu s trenutnim digitalnim trendovima i preferencijama korisnika.