
U industriji visokog potencijala, 42% kompanija vidi prevaru kao glavni rizik, u odnosu na 31% u 2022. godini, prema Rapydovom stanju plaćanja za 2024. godinu.1. Prihvaćanje AI inovacija dok pregovarate o regulatornoj nesigurnosti
Nudeći povećanu personalizaciju, bolje mogućnosti pretraživanja i otkrivanje prevara u realnom vremenu, umjetna inteligencija (AI) će vjerovatno transformirati online tržišta u 2024. godini. Ipak, regulatorno okruženje oko umjetne inteligencije je nepoznato, što komplicira napore u implementaciji. Tržišta moraju sarađivati sa platnim kompanijama vještim u pregovaranju o ovim sistemima dok stvaraju kreativne ideje. Posebno u poljima kao što su kreditno bodovanje i procjena rizika, imperativ je minimizirati moguće pristranosti u procesima donošenja odluka vođenim umjetnom inteligencijom. Transparentnost u prosudbama o prevarama umjetne inteligencije zahtijeva modele koji precizno podržavaju njihove zaključke.
2. Pregovaranje o zamršenoj mreži međunarodnih pravila
Globalno operativne digitalne i online marketinške platforme izlažu internetska tržišta labirintu stranih pravila. Ignoriranje smjernica koje su uspostavile grupe kao što je Financial Action Task Force (FATF) moglo bi uzrokovati ozbiljne novčane kazne i štetu ugledu. Pomoću snažnih sistema praćenja koji uočavaju visokorizične transakcije, sofisticirani pružatelji usluga plaćanja mogu olakšati usklađenost. Zaštita aktivnosti od regulatornog nadzora uglavnom ovisi o proaktivnim akcijama, uključujući strogu dubinsku analizu i poboljšano praćenje transakcija.

Source: Rapyd’s 2024 State of Cross-Border Payments Study
Zaštita korisničkih podataka postala je prvi prioritet sa zakonima kao što je GDPR koji zahtijevaju otvorenost u prikupljanju i korištenju podataka. Online tržišta bi trebala biti eksplicitna o svojim politikama upravljanja podacima ako žele izgraditi povjerenje i podržati mudre odluke. Izvrsne politike sigurnosti podataka ne samo da osiguravaju podatke klijenata, već i pomažu u stvaranju posvećene baze kupaca.
4. Borba protiv krađe i garantiranja transakcija
Zaštita osjetljivih podataka i osiguravanje online transakcija zauzimaju prvu pozornicu u svjetskoj ekonomiji današnjice. Imperativ je sarađivati sa pouzdanim kompanijama za plaćanje koje pružaju prilagođene strategije prevencije prevara. Ova rješenja bi se trebala promijeniti kako bi odgovarala određenim potrebama kompanije i zakonskim propisima, tako da garantuju identifikaciju u realnom vremenu i smanjenje rizika. Praktičari digitalnog i online marketinga moraju dati prioritet efikasnoj prevenciji prevara, koja zavisi od razvijanja povjerenja putem otvorenog izvještavanja i jasne komunikacije o upravljanju sumnjivim ponašanjem.
Prevladavanjem ovih prepreka, online tržišta mogu pružiti siguran, pouzdan prostor za prodavače i potrošače podjednako. Ključ uspjeha na kompliciranom digitalnom terenu 2024. i dalje je saradnja sa pouzdanim pružateljima usluga plaćanja, konstantno prilagođavanje promjenjivim prijetnjama, korištenje moderne tehnologije i inicijative za kontinuirano obrazovanje.