
Znamo šta misliš. “PR? Zar to nije za slavne i velike korpuse?” Ne. Digitalni PR je tajni umak za nas male momke u e-trgovini. Sve je u tome da ljudi pričaju o vašem brendu online – na dobar način. U stvari, pre nego što nastave da kupuju proizvode ili usluge brenda, 67% potrošača mora da mu veruje.
Pa, kakav je plan igre?
1. sadržaj koji se ne suši
Niko ne želi da pročita još jedan dosadni blog post o “10 načina da koristimo naš proizvod.” Budite kreativni! Pričajte priče, delite stvari iza scene, možda čak i da razbijete šalu ili dve (ako ste smešni – bez pritiska).
Sprijateljite se sa influenserima
Nađi kul decu u svojoj niši i upoznaj se. Vrisak prave osobe može biti vrijedan njegove težine u zlatu. Samo se pobrini da im se stvarno sviđaju tvoje stvari – ljudi mogu namirisati lažni collab na kilometar.

Source: Depositphotos
3. saopštenja za štampu
Lansiranje novog proizvoda? Nemoj samo da šalješ uspavane činjenice. Neka bude vrijedno vijesti. Da li je vaš ekološki prihvatljivi vidžet spasio malo selo? E, to je priča!
SEO magija
Evo jedne male tajne: Google voli tračeve. Što više ljudi linkuje na vaš sajt, to više Google misli da ste pčelina kolena. I pogodi šta ti digitalni PR donosi? Da, sočne veze.
Ali kako znaš da li išta od ovoga radi?
Pazi na brojeve. Još posjetitelja web stranice? Top. Prodaja raste? Još bolje. Ljudi zapravo pričaju o vama na društvenim mrežama bez plaćanja? Jackpot.
Vidi, izgraditi povjerenje online je teško. Nemamo fensi izloge ili šarmantne prodavce da pridobijemo ljude. Ono što imamo je moć da ispričamo našu priču, pokažemo našu ljudsku stranu, i dokažemo da nismo samo još jedan sajt bez lica.
Zavrnite rukave i uključite digitalnu PR igru. Ne radi se samo o prodaji stvari, već o stvaranju veza. Ko zna? Možda se čak i zabaviš usput.