2 min. čitanja

Izazovi konverzije mobilne trgovine

Novo istraživanje iz Quantum Metric-a, alat za kontinuirani dizajn proizvoda otkriva zapanjujuću razliku u mobilnoj trgovini. Iako samo jedan od pet potrošača rutinski kupuje na svojim mobilnim telefonima, 73% mjesečnog prometa e-trgovine dolazi s mobilnih uređaja.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Izazovi konverzije mobilne trgovine
Izvor: Depositphotos

Prema izvještaju, neispunjena očekivanja o sigurnosti, pouzdanosti plaćanja i stabilnosti aplikacija mogla bi spriječiti konverzije mobilne trgovine. ‘Utjecaj mobilnih performansi u stvaranju povjerenja potrošača’, novi izvještaj o mobilnim mjerilima naglašava nekoliko važnih uvida:

  • Iako je kupovina mobilnih telefona još uvijek niska, upotreba pametnih telefona porasla je za 20% u odnosu na 2023. godinu.
  • Dok 69% potrošača istražuje artikle visoke vrijednosti na mobilnim uređajima, većina kupovina se obavlja na desktopu. Do 10% mobilnih kolica napušta sebe više od onih na desktopu.
  • Od korisnika, 45% je imalo problema sa kupovinom na mobilnim uređajima, što uzrokuje da 51% prestane koristiti svoj uređaj. Nadalje, 55% bi odustalo od kupovine u trajanju od tri do pet minuta.
  • Samo 17% ispitanika osjeća se samouvjereno u obavljanju značajnih mobilnih kupovina, sa samo 250 funti udobnim. Za kupovinu ispod 50 funti, ova statistika se penje na samo 59%.
  • Greške koje uzrokuju greške ili prepreke (43%) praćene nedostatkom alata u odnosu na desktop ( 33%).
  • Sigurnosni problemi (25%) su glavni razlozi nepovjerenja u mobilne uređaje.
2024 mobile traffic shares: By industry

Source: Quantummetric

“Preduzeća očito smatraju da je skupo kada povećanje upotrebe pametnih telefona rezultira niskim konverzijama u mobilnoj trgovini.”, rekla je globalna potpredsjednica i šefica strategije putovanja i ugostiteljstva u Quantum Metric Danielle Harvey

Strateški troškovi, posebno uoči Crnog petka i Cyber ponedjeljka, mogu riješiti probleme potrošača i osloboditi stvarni potencijal mobilnih uređaja.

Preduzeća mogu pretvoriti potencijal mobilnih uređaja u profit koristeći uvide vođene podacima kako bi bolje shvatili putovanja mobilnih klijenata, pružili prilagođena iskustva i podržali sigurnost.

Podijelite članak
Slični članci
Najbolje strategije mobilnog marketinga za mala i srednja preduzeća
3 min. čitanja

Najbolje strategije mobilnog marketinga za mala i srednja preduzeća

Online kupovina je u procvatu, a ako vodite malu ili srednju tvrtku, ne možete si priuštiti da propustite mobilnu revoluciju. Sve više i više ljudi poseže za svojim telefonima za pregledavanje i kupnju, tako da je vrijeme da postanete pametni o strategijama mobilnog marketinga. Ne brinite, ipak – imamo nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći […]

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+