
Prema izvještaju, neispunjena očekivanja o sigurnosti, pouzdanosti plaćanja i stabilnosti aplikacija mogla bi spriječiti konverzije mobilne trgovine. ‘Utjecaj mobilnih performansi u stvaranju povjerenja potrošača’, novi izvještaj o mobilnim mjerilima naglašava nekoliko važnih uvida:
- Iako je kupovina mobilnih telefona još uvijek niska, upotreba pametnih telefona porasla je za 20% u odnosu na 2023. godinu.
- Dok 69% potrošača istražuje artikle visoke vrijednosti na mobilnim uređajima, većina kupovina se obavlja na desktopu. Do 10% mobilnih kolica napušta sebe više od onih na desktopu.
- Od korisnika, 45% je imalo problema sa kupovinom na mobilnim uređajima, što uzrokuje da 51% prestane koristiti svoj uređaj. Nadalje, 55% bi odustalo od kupovine u trajanju od tri do pet minuta.
- Samo 17% ispitanika osjeća se samouvjereno u obavljanju značajnih mobilnih kupovina, sa samo 250 funti udobnim. Za kupovinu ispod 50 funti, ova statistika se penje na samo 59%.
- Greške koje uzrokuju greške ili prepreke (43%) praćene nedostatkom alata u odnosu na desktop ( 33%).
- Sigurnosni problemi (25%) su glavni razlozi nepovjerenja u mobilne uređaje.

Source: Quantummetric
“Preduzeća očito smatraju da je skupo kada povećanje upotrebe pametnih telefona rezultira niskim konverzijama u mobilnoj trgovini.”, rekla je globalna potpredsjednica i šefica strategije putovanja i ugostiteljstva u Quantum Metric Danielle Harvey
Strateški troškovi, posebno uoči Crnog petka i Cyber ponedjeljka, mogu riješiti probleme potrošača i osloboditi stvarni potencijal mobilnih uređaja.
Preduzeća mogu pretvoriti potencijal mobilnih uređaja u profit koristeći uvide vođene podacima kako bi bolje shvatili putovanja mobilnih klijenata, pružili prilagođena iskustva i podržali sigurnost.