2 min. čitanja

Izazovi konverzije mobilne trgovine

Novo istraživanje iz Quantum Metric-a, alat za kontinuirani dizajn proizvoda otkriva zapanjujuću razliku u mobilnoj trgovini. Iako samo jedan od pet potrošača rutinski kupuje na svojim mobilnim telefonima, 73% mjesečnog prometa e-trgovine dolazi s mobilnih uređaja.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Izazovi konverzije mobilne trgovine
Izvor: Depositphotos

Prema izvještaju, neispunjena očekivanja o sigurnosti, pouzdanosti plaćanja i stabilnosti aplikacija mogla bi spriječiti konverzije mobilne trgovine. ‘Utjecaj mobilnih performansi u stvaranju povjerenja potrošača’, novi izvještaj o mobilnim mjerilima naglašava nekoliko važnih uvida:

  • Iako je kupovina mobilnih telefona još uvijek niska, upotreba pametnih telefona porasla je za 20% u odnosu na 2023. godinu.
  • Dok 69% potrošača istražuje artikle visoke vrijednosti na mobilnim uređajima, većina kupovina se obavlja na desktopu. Do 10% mobilnih kolica napušta sebe više od onih na desktopu.
  • Od korisnika, 45% je imalo problema sa kupovinom na mobilnim uređajima, što uzrokuje da 51% prestane koristiti svoj uređaj. Nadalje, 55% bi odustalo od kupovine u trajanju od tri do pet minuta.
  • Samo 17% ispitanika osjeća se samouvjereno u obavljanju značajnih mobilnih kupovina, sa samo 250 funti udobnim. Za kupovinu ispod 50 funti, ova statistika se penje na samo 59%.
  • Greške koje uzrokuju greške ili prepreke (43%) praćene nedostatkom alata u odnosu na desktop ( 33%).
  • Sigurnosni problemi (25%) su glavni razlozi nepovjerenja u mobilne uređaje.
2024 mobile traffic shares: By industry

Source: Quantummetric

“Preduzeća očito smatraju da je skupo kada povećanje upotrebe pametnih telefona rezultira niskim konverzijama u mobilnoj trgovini.”, rekla je globalna potpredsjednica i šefica strategije putovanja i ugostiteljstva u Quantum Metric Danielle Harvey

Strateški troškovi, posebno uoči Crnog petka i Cyber ponedjeljka, mogu riješiti probleme potrošača i osloboditi stvarni potencijal mobilnih uređaja.

Preduzeća mogu pretvoriti potencijal mobilnih uređaja u profit koristeći uvide vođene podacima kako bi bolje shvatili putovanja mobilnih klijenata, pružili prilagođena iskustva i podržali sigurnost.

Podijelite članak
Slični članci
Skriveni razlog zbog kojeg aplikacije vođene lojalnošću uništavaju samo web trgovine
8 min. čitanja

Skriveni razlog zbog kojeg aplikacije vođene lojalnošću uništavaju samo web trgovine

Nešto se događa u maloprodaji što većini brendova nedostaje. Mobilni kupci koji isprobavaju aplikacije vođene lojalnošću rijetko se vraćaju kupovini na web stranici. Ali evo što je stvarno šokantno – ne radi se o praktičnosti ili brzini. Radi se o nečemu mnogo dubljem. Nešto što web prodavnice jednostavno ne mogu replicirati, bez obzira koliko dobro […]

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
Aplikacije za mobilnu kupovinu: Strateška prednost koju brendovi ne mogu ignorirati
8 min. čitanja

Aplikacije za mobilnu kupovinu: Strateška prednost koju brendovi ne mogu ignorirati

Aplikacije za mobilnu kupovinu su evoluirale u moćne alate za e-commerce biznise, nudeći više od puke pogodnosti. Oni omogućuju dublje odnose s kupcima, personalizaciju u stvarnom vremenu i pametnije strategije lojalnosti , dok također pojednostavljuju operacije iza kulisa. Kako mobilna upotreba postaje norma, aplikacije redefiniraju način na koji brendovi komuniciraju, grade povjerenje i održivo rastu […]

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
Najbolje strategije mobilnog marketinga za mala i srednja preduzeća
3 min. čitanja

Najbolje strategije mobilnog marketinga za mala i srednja preduzeća

Online kupovina je u procvatu, a ako vodite malu ili srednju tvrtku, ne možete si priuštiti da propustite mobilnu revoluciju. Sve više i više ljudi poseže za svojim telefonima za pregledavanje i kupnju, tako da je vrijeme da postanete pametni o strategijama mobilnog marketinga. Ne brinite, ipak – imamo nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći […]