3 min. čitanja

Google Search Console će vas savjetovati o tome što treba poboljšati

Search Console Recommendations sekcija je najnoviji dodatak Google Console-u. Google očekuje da će ova funkcija značajno promijeniti način na koji web stranice optimiziraju svoju vidljivost u Google pretraživanju.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Google Search Console će vas savjetovati o tome što treba poboljšati
Izvor: Depositphotos

Ova inovativna funkcija nudi profesionalcima za e-trgovinu, marketing i SEO alat za poboljšanje performansi njihovih web stranica kroz djelotvorne uvide.

Šta donosi značajka Search Console preporuka?

  • Uvidi zasnovani na podacima: Preporuke su izvedene iz sveobuhvatnih podataka unutar Googleovih sistema pretraživanja, uključujući indeksiranje i indeksiranje. Ovo osigurava da su prijedlozi zasnovani na stvarnim podacima, pružajući čvrstu osnovu za strategije optimizacije
  • Poboljšana pristupačnost: Podaci koji su bili u Search Consoleu sada su dostupniji zahvaljujući direktnim preporukama. Ovo pojednostavljuje proces bez potrebe za opsežnom analizom podataka
  • Fokus na optimizaciju: Preporuke daju prioritet implementaciji strukturiranih podataka, dodavanju sitemapa i praćenju trendovskih upita i stranica. Ove ciljane akcije mogu značajno povećati vidljivost i rangiranje web stranice u Google pretrazi, čime se povećava promet i potencijalna prodaja.
  • Dinamička ažuriranja: Preporuke se redovno ažuriraju kako bi odražavale najnovije podatke i trendove. Ovo osigurava da je optimizacija uvijek u skladu sa trenutnim ponašanjem pretraživanja i promjenama algoritma, pomažući web stranicama da ostanu konkurentne u dinamičnom digitalnom okruženju

Preporuke u Google Search Consoleu spadaju u tri glavne kategorije:

  1. Probleme: Identifikacija problema koje je potrebno popraviti kako bi se poboljšale performanse sajta
  2. Mogućnosti: Isticanje područja gdje bi optimizacija mogla povećati promet
  3. Konfiguraciju: Prijedlozi za konfiguracije koje mogu pojednostaviti upravljanje gradilištem i poboljšati efikasnost

Source: Google

Kako pronaći preporuke u Google Search Consoleu?

Idite na odjeljak Pregled na nadzornoj ploči Search Console-a. Preporuke su zasnovane na djelotvornim uvidima izvedenim iz podataka vašeg sajta i redovno se ažuriraju. S obzirom na eksperimentalnu prirodu ove funkcije, neće svi sajtovi odmah imati preporuke, ali dostupnost će se postepeno povećavati.

Trenutno, preporuke Search Console-a su u eksperimentalnoj fazi, što znači da neće sve web stranice odmah dobiti preporuke. Međutim, Google planira postepeno uvođenje u narednim mjesecima. Čak i nakon potpune implementacije, preporuke će biti pružene uslovno kako bi se osiguralo da su relevantne i korisne za svaku specifičnu web stranicu.

Zašto preporuke istječu ili se mijenjaju tijekom vremena?

Preporuke u Google Search Consoleu nisu statične – redovno se preračunavaju na osnovu najnovijih podataka iz Google pretrage. Kako se podaci i uslovi lokacije mijenjaju, preporuke se ažuriraju kako bi pružile najnovije uvide. Dakle, preporuke će uvijek biti zasnovane na najnovijim trendovima, zadržavajući njihovu relevantnost i efikasnost.

“Imajte na umu da čak i nakon potpune implementacije, mi ćemo dati preporuke samo kada imamo preporuke dostupne za vaše web stranice,” navodi Google.

Praktična upotreba za e-trgovinu i marketing

E-trgovina može imati velike koristi od ove nove funkcije, jer preporuke mogu poboljšati SEO, vidljivost proizvoda, indeksiranje novih stavki i poboljšanje ukupnog rangiranja pretraživanja.

Pružajući djelotvorne uvide na osnovu stvarnih podataka o pretraživanju, ovaj alat omogućava web stranicama da efikasno poboljšaju svoj SEO. Kada preporuke GSC-a dođu do šire baze stručnjaka, one mogu predstavljati stvarnu korist.

Ostajući usklađeni sa ovim preporukama, preduzeća mogu osigurati da njihove web stranice ostanu konkurentne, vidljive i prilagođene korisnicima, što u konačnici dovodi do povećanog prometa i viših stopa konverzije.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+