2 min. čitanja

Glasovna tehnologija mijenja e-commerce marketing: Generacija Z pioniri na putu

E-commerce marketing se brzo razvija, a glasovna tehnologija postaje alat koji mijenja igru za potrošače i trgovine. Nedavna studija otkriva da značajan dio globalnih kupaca prihvaća ovaj inovativni pristup online kupovini.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Glasovna tehnologija mijenja e-commerce marketing: Generacija Z pioniri na putu
Izvor: Depositphotos

“Kako svijet radi digitalno”, studija PYMNTS Intelligence iz 2024. godine, nudi zanimljivu analizu o prihvaćanju glasovno aktivirane kupovine među nekoliko generacija. Prema studiji, koja je anketirala preko 67.000 potrošača iz 11 zemalja koje čine više od polovine svjetskog BDP-a, 17,9% ukupne populacije koristi govornu tehnologiju za barem jednom sedmičnu kupovinu barem jednom.

Ali generacijska podjela oslikava složeniju sliku, s mlađim potrošačima koji predvode ovu marketinšku transformaciju e-trgovine. Sa zapanjujućih 30,4% svojih članova tjedno koji se bave glasovnom kupovinom, generacija Z prednjači. Popularnost glasovno aktivirane kupovine od strane ove tehnološki pametne grupe redefinira marketinške pristupe e-trgovini.

Source: PYMNTS Intelligence

Ne daleko iza sa 27,6% sedmične stope korištenja glasovne kupovine su milenijalci. Digitalni domorodci su marljivo uključili ovu tehnologiju u svoje užurbane rasporede, nudeći veliku šansu za e-commerce marketere da iskoriste ovo rastuće tržište.

Starije generacije usvajaju daleko niže stope. Samo 6,8% baby boomera koristi govornu tehnologiju sedmično za kupovinu; Generacija X ima 14,9% sedmične stope korištenja. Ovaj generacijski jaz naglašava zahtjev prilagođenih marketinških strategija e-trgovine kako bi odgovarale nekoliko starosnih grupa.

Rastuća glasovna trgovina mijenja cjelokupno iskustvo kupovine, a ne samo lakoću. Napredak u kontekstualnoj svijesti i obradi prirodnog jezika podigli su glasovnu sposobnost od osnovnog “majstora zadataka” do intuitivnijeg, ljudskog iskustva.

Očigledno je kako se razvija glasovna tehnologija da se marketinški planovi e-trgovine moraju promijeniti kako bi odgovarali preferencijama potrošača, posebno onih mlađih generacija koje pokreću ovaj trend. Trgovci i trgovci koji efikasno koriste glasovno aktiviranu kupovinu u svojim digitalnim planovima vjerovatno će imati konkurentsku prednost u brzo razvijajućem online maloprodajnom okruženju.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+