
“Kako svijet radi digitalno”, studija PYMNTS Intelligence iz 2024. godine, nudi zanimljivu analizu o prihvaćanju glasovno aktivirane kupovine među nekoliko generacija. Prema studiji, koja je anketirala preko 67.000 potrošača iz 11 zemalja koje čine više od polovine svjetskog BDP-a, 17,9% ukupne populacije koristi govornu tehnologiju za barem jednom sedmičnu kupovinu barem jednom.
Ali generacijska podjela oslikava složeniju sliku, s mlađim potrošačima koji predvode ovu marketinšku transformaciju e-trgovine. Sa zapanjujućih 30,4% svojih članova tjedno koji se bave glasovnom kupovinom, generacija Z prednjači. Popularnost glasovno aktivirane kupovine od strane ove tehnološki pametne grupe redefinira marketinške pristupe e-trgovini.

Source: PYMNTS Intelligence
Ne daleko iza sa 27,6% sedmične stope korištenja glasovne kupovine su milenijalci. Digitalni domorodci su marljivo uključili ovu tehnologiju u svoje užurbane rasporede, nudeći veliku šansu za e-commerce marketere da iskoriste ovo rastuće tržište.
Starije generacije usvajaju daleko niže stope. Samo 6,8% baby boomera koristi govornu tehnologiju sedmično za kupovinu; Generacija X ima 14,9% sedmične stope korištenja. Ovaj generacijski jaz naglašava zahtjev prilagođenih marketinških strategija e-trgovine kako bi odgovarale nekoliko starosnih grupa.
Rastuća glasovna trgovina mijenja cjelokupno iskustvo kupovine, a ne samo lakoću. Napredak u kontekstualnoj svijesti i obradi prirodnog jezika podigli su glasovnu sposobnost od osnovnog “majstora zadataka” do intuitivnijeg, ljudskog iskustva.
Očigledno je kako se razvija glasovna tehnologija da se marketinški planovi e-trgovine moraju promijeniti kako bi odgovarali preferencijama potrošača, posebno onih mlađih generacija koje pokreću ovaj trend. Trgovci i trgovci koji efikasno koriste glasovno aktiviranu kupovinu u svojim digitalnim planovima vjerovatno će imati konkurentsku prednost u brzo razvijajućem online maloprodajnom okruženju.