3 min. čitanja

Digitalni mediji u trgovini transformiraju iskustvo kupovine

Novi izvještaj eMarketera i Placer.ai pruža uvid u rastući trend u maloprodaji - uspon digitalnih medija u trgovinama. Potrošači sve više komuniciraju s digitalnim medijima direktno u fizičkim trgovinama. Ova prilika za digitalne medije u trgovini nudi novi način povezivanja s kupcima u fizičkim trgovinama, gdje se više od 80% maloprodaje u SAD-u još uvijek odvija. Iako u 2024. godini digitalni mediji u trgovinama predstavljaju manje od 1% ukupnih izdataka za maloprodajne medije, očekuje se da će ulaganja u ovu oblast brzo rasti.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Digitalni mediji u trgovini transformiraju iskustvo kupovine
Izvor: Depositphotos

Digitalni mediji u trgovini pokreću visok angažman potrošača

Više od 74% potrošača u SAD-u susrelo se s digitalnim formatima u fizičkim trgovinama, kao što su televizijski ekrani, vrata na hladnjačama i terminali za naplatu. Mlađe generacije, posebno generacija Z, imaju veću vjerovatnoću da komuniciraju sa ovim formatima, dok su baby boomeri manje upoznati sa njima.

Potrošači ne primjećuju samo ove medije – 61,6% je izjavilo da je kupilo proizvod koji je predstavljen na ovaj način u trgovini. 66% njih je čak odmah obavilo kupovinu. Digital signage potiče trenutne odluke potrošača, nudeći tako moćan alat za trgovce i brendove.

Povećana potrošnja i posjete trgovinama

Gotovo 66% potrošača tvrdi da digitalni formati u trgovinama utječu na njihovu potrošnju. Mnogi su spremni potrošiti više ili odabrati trgovine na temelju dostupnosti ovih formata. Kupci iz urbanih područja posebno pozitivno reagiraju na ove formate, troše više i češće posjećuju trgovine s digitalnim natpisima.

Nearly 66% of consumers claim that digital formats in shops influence their spending. Many are willing to spend more or choose shops based on the availability of these formats. Customers from urban areas respond particularly positively to these formats, spending more and visiting shops with digital signage more frequently.

Source: Emarketer

Generacijski i demografski trendovi

Milenijalci i generacija X najpozitivnije reagiraju na digitalne formate u trgovinama, sa značajnim povećanjem potrošnje i angažmana brenda. Baby boomeri pokazuju manji angažman, ali ako su pod utjecajem digitalnih medija u trgovini, najvjerojatnije će odmah kupiti.

Štaviše, kupci iz gradova i sa višim prihodima pokazuju veću vjerovatnoću interakcije i kupovine proizvoda promoviranih putem digitalnih medija u maloprodaji. Prihod i lokacija utiču na ponašanje potrošača.

In-store digital media boosts retail engagement. 74% of US shoppers interact, driving sales. Discover its impact on modern shopping.

Source: Emarketer

Hoće li se digitalni mediji u fizičkim trgovinama dugoročno zagrijati?

Očekuje se da će maloprodajna medijska potrošnja porasti za 46,5% u 2025. godini, dostižući 540 miliona dolara. Iako smo još uvijek u ranoj fazi, jasno je da fizičke trgovine također postaju prostor za medijske interakcije.

Digitalni formati postaju sve češći u trgovinama. Brendovi tako imaju jedinstvenu priliku da utiču na odluke o kupovini direktno na prodajnom mjestu.

Integracija digitalnih medija u fizičkim trgovinama u šire omnichannel strategije bit će ključna za privlačenje pažnje potrošača i online i offline. Ovaj format ima potencijal da poboljša putovanje kupaca, poveća prihod i oblikuje budućnost kupovine.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+