
Digitalni mediji u trgovini pokreću visok angažman potrošača
Više od 74% potrošača u SAD-u susrelo se s digitalnim formatima u fizičkim trgovinama, kao što su televizijski ekrani, vrata na hladnjačama i terminali za naplatu. Mlađe generacije, posebno generacija Z, imaju veću vjerovatnoću da komuniciraju sa ovim formatima, dok su baby boomeri manje upoznati sa njima.
Potrošači ne primjećuju samo ove medije – 61,6% je izjavilo da je kupilo proizvod koji je predstavljen na ovaj način u trgovini. 66% njih je čak odmah obavilo kupovinu. Digital signage potiče trenutne odluke potrošača, nudeći tako moćan alat za trgovce i brendove.
Povećana potrošnja i posjete trgovinama
Gotovo 66% potrošača tvrdi da digitalni formati u trgovinama utječu na njihovu potrošnju. Mnogi su spremni potrošiti više ili odabrati trgovine na temelju dostupnosti ovih formata. Kupci iz urbanih područja posebno pozitivno reagiraju na ove formate, troše više i češće posjećuju trgovine s digitalnim natpisima.

Source: Emarketer
Generacijski i demografski trendovi
Milenijalci i generacija X najpozitivnije reagiraju na digitalne formate u trgovinama, sa značajnim povećanjem potrošnje i angažmana brenda. Baby boomeri pokazuju manji angažman, ali ako su pod utjecajem digitalnih medija u trgovini, najvjerojatnije će odmah kupiti.
Štaviše, kupci iz gradova i sa višim prihodima pokazuju veću vjerovatnoću interakcije i kupovine proizvoda promoviranih putem digitalnih medija u maloprodaji. Prihod i lokacija utiču na ponašanje potrošača.

Source: Emarketer
Hoće li se digitalni mediji u fizičkim trgovinama dugoročno zagrijati?
Očekuje se da će maloprodajna medijska potrošnja porasti za 46,5% u 2025. godini, dostižući 540 miliona dolara. Iako smo još uvijek u ranoj fazi, jasno je da fizičke trgovine također postaju prostor za medijske interakcije.
Digitalni formati postaju sve češći u trgovinama. Brendovi tako imaju jedinstvenu priliku da utiču na odluke o kupovini direktno na prodajnom mjestu.
Integracija digitalnih medija u fizičkim trgovinama u šire omnichannel strategije bit će ključna za privlačenje pažnje potrošača i online i offline. Ovaj format ima potencijal da poboljša putovanje kupaca, poveća prihod i oblikuje budućnost kupovine.