2 min. čitanja

Britanska online potrošnja raste kao sport oblikuje kupovne navike – Ecommerce

Prema trenutnoj analizi uvida u potrošače sa AliExpress-a, britanski trendovi online maloprodaje su se značajno promijenili i sportski događaji uglavnom utiču na ponašanje pri kupovini.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Britanska online potrošnja raste kao sport oblikuje kupovne navike – Ecommerce
Izvor: Depositphotos

Prema anketi provedenoj u brojnim europskim zemljama, potrošači u Velikoj Britaniji troše više vremena i novca na internetu nego ikad. Britanci su u prosjeku provodili gotovo pet sati tjedno pregledavajući robu na internetu; milenijalci (u dobi od 35 do 44 godine) predvode napad; Gotovo 56% njihove kupovine obavljeno je putem interneta.

Fascinantno, ponašanje potrošača promijenilo se u skladu s ljetnim sportovima 2024. godine. Dok je 40% ispitanika smatralo da je online kupovina učinila sport dostupnijim ove godine, više od trećine ispitanika izjavilo je da su sportski događaji utjecali na njihov modni izbor.

Kategorije najveće potrošnje su se promijenile; namirnice i pića zauzeli su prvo mjesto, nadmašivši odjeću na ljestvici. Britanci koji kupuju robu za proslavu kako bi uživali dok gledaju atletske događaje zaslužni su za ovu promjenu. Tokom perioda od tri mjeseca, prosječna potrošnja na internet je bila donekle nevjerovatnih 600 funti.

Sa više od polovine potrošača u Velikoj Britaniji koji priznaju da koriste ove stranice, online tržišta još uvijek skupljaju paru. Ključni elementi koji pokreću ovaj trend spominju se kao praktičnost, konkurentna cijena i veliki asortiman proizvoda.

S tri četvrtine ispitanika koji su rekli da bavljenje sportom pomaže njihovom mentalnom zdravlju, istraživanje je također naglasilo dobre efekte sporta na društvene kontakte i mentalno zdravlje.

Očito je kako se online kupovina razvija da vanjski događaji poput velikih sportskih događaja mogu uvelike utjecati na ponašanje kupaca i obrasce potrošnje. U dinamičnom svijetu e-trgovine, trgovci i tržišta će morati ostati okretni kako bi ispunili ove promjenjive potrebe.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+