3 min. čitanja

Crni petak 2024 Najbolji trendovi e-trgovine: 1. dio

Otkrijte ključne trendove Crnog petka 2024. i prilagodite svoju strategiju kako biste maksimizirali prihod tijekom ovog ključnog maloprodajnog festivala. Sa stalnim povećanjem obima prodaje i očekivanja potrošača, Crni petak 2024. izgleda da bude jedna od najznačajnijih prilika u godini dostupnih kompanijama za e-trgovinu. Brendovi moraju shvatiti i iskoristiti trendove koji će napraviti razliku ove godine kako se potrebe potrošača mijenjaju i konkurentnost raste. Glavni trendovi Crnog petka 2024 . bit će razmotreni u ovom članku zajedno s načinom na koji možete modificirati svoj pristup e-trgovini kako biste povećali prodaju i privukli svoje klijente.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Crni petak 2024 Najbolji trendovi e-trgovine: 1. dio
Izvor: Depositphotos

1. Planovi održivosti: Vrijednost svjesne potrošnje

Današnji kupci su sve više zabrinuti zbog utjecaja na okoliš. Tijekom Crnog petka 2024. vidjet ćemo kako se ističu brendovi koji se fokusiraju na održivost. Na primjer, brend Patagonia krenuo je u borbu protiv agresivnih popusta prije 8 godina. Umjesto toga, fokusirao se na ponovnu upotrebu i inicijative i obrazovanje u oblasti održivosti, uspješno se diferencirajući i povezujući sa svjesnom publikom.

2. Posebne ponude i flash promocije

Zahvaljujući FOMO-u (Fear Of Missing Out), flash ponude i ekskluzivne promocijetokom posljednjih sati Crnog petka uvelike povećavaju konverzije. Obavezno zakažite vremenski ograničene ponude u 2024. godini koje inspiriraju brzu kupnju. Ciljajte kupce koji su u prošlosti posjetili vašu trgovinu i predstavite im atraktivne ponude neposredno prije nego što propuste priliku.

3. Poboljšani Omnichannel

Omnichannel je i dalje vitalan, a besprijekorna iskustva kupovine između online i fizičkih trgovina bit će potrebnija tijekom Crnog petka 2024. nego ikad. Kupci žele izbore kao što su “klikni i prikupi”; Oni žele biti u mogućnosti da kupuju online i okupljaju se u trgovini, uživaju u posebnim ponudama i online i na stvarnim lokacijama. Pravilno implementiran omnichannel pristup podiže mogućnosti konverzije i poboljšava korisničko iskustvo.

Discover the Black Friday 2024 key trends and customise your strategy to maximise income during this pivotal retail festival. With ongoing increase in both sales volume and consumer expectations, Black Friday 2024 is looking to be one of the year's most significant opportunities available to e-commerce companies.

Source: Depositphotos

4. Ponovno ciljanje i napredna personalizacija

Potrošači sada imaju daleko drugačija očekivanja o prilagođavanju. Napredni remarketing i segmentacija publike postat će više korišteni tokom Crnog petka 2024. kako bi se povećale konverzije. Na prodaju može uvelike utjecati prilagođavanje promocija, ponuda i prijedloga proizvoda koristeći podatke o ponašanju korisnika. Personalizacija se također u velikoj mjeri oslanja na tehnologije e-mail marketinga, koje podižu stopu otvaranja i klikova kada su ponude prilagođene određenim preferencijama.

5. Uspon Crne sedmice i ranih promocija

Crni petak se proširio na ono što je sada poznato kao “Crna sedmica” ili čak “Crni mjesec” jasno ukazuje na 2024. godinu. Sve više i više trgovina započinje svoje kampanje prije službenog dana kako bi privukli kupce što je prije moguće. Ova strategija omogućava trgovinama da smanje vrhove potražnje i pruže ugodnije okruženje za kupovinu za svoje klijente.

Ovi trendovi su samo vrh ledenog brijega. Ako želite podići svoju e-trgovinu na viši nivo i osigurati uspješan Crni petak, ostanite s nama 👇.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+