
1. Planovi održivosti: Vrijednost svjesne potrošnje
Današnji kupci su sve više zabrinuti zbog utjecaja na okoliš. Tijekom Crnog petka 2024. vidjet ćemo kako se ističu brendovi koji se fokusiraju na održivost. Na primjer, brend Patagonia krenuo je u borbu protiv agresivnih popusta prije 8 godina. Umjesto toga, fokusirao se na ponovnu upotrebu i inicijative i obrazovanje u oblasti održivosti, uspješno se diferencirajući i povezujući sa svjesnom publikom.
2. Posebne ponude i flash promocije
Zahvaljujući FOMO-u (Fear Of Missing Out), flash ponude i ekskluzivne promocijetokom posljednjih sati Crnog petka uvelike povećavaju konverzije. Obavezno zakažite vremenski ograničene ponude u 2024. godini koje inspiriraju brzu kupnju. Ciljajte kupce koji su u prošlosti posjetili vašu trgovinu i predstavite im atraktivne ponude neposredno prije nego što propuste priliku.
3. Poboljšani Omnichannel
Omnichannel je i dalje vitalan, a besprijekorna iskustva kupovine između online i fizičkih trgovina bit će potrebnija tijekom Crnog petka 2024. nego ikad. Kupci žele izbore kao što su “klikni i prikupi”; Oni žele biti u mogućnosti da kupuju online i okupljaju se u trgovini, uživaju u posebnim ponudama i online i na stvarnim lokacijama. Pravilno implementiran omnichannel pristup podiže mogućnosti konverzije i poboljšava korisničko iskustvo.

Source: Depositphotos
4. Ponovno ciljanje i napredna personalizacija
Potrošači sada imaju daleko drugačija očekivanja o prilagođavanju. Napredni remarketing i segmentacija publike postat će više korišteni tokom Crnog petka 2024. kako bi se povećale konverzije. Na prodaju može uvelike utjecati prilagođavanje promocija, ponuda i prijedloga proizvoda koristeći podatke o ponašanju korisnika. Personalizacija se također u velikoj mjeri oslanja na tehnologije e-mail marketinga, koje podižu stopu otvaranja i klikova kada su ponude prilagođene određenim preferencijama.
5. Uspon Crne sedmice i ranih promocija
Crni petak se proširio na ono što je sada poznato kao “Crna sedmica” ili čak “Crni mjesec” jasno ukazuje na 2024. godinu. Sve više i više trgovina započinje svoje kampanje prije službenog dana kako bi privukli kupce što je prije moguće. Ova strategija omogućava trgovinama da smanje vrhove potražnje i pruže ugodnije okruženje za kupovinu za svoje klijente.
Ovi trendovi su samo vrh ledenog brijega. Ako želite podići svoju e-trgovinu na viši nivo i osigurati uspješan Crni petak, ostanite s nama 👇.