2 min. čitanja

Zašto je važno citirati stručnjake prilikom pisanja blogova?

Trenutna tržišna situacija nije najružičastija zahvaljujući upotrebi veštačke inteligencije za copywritere. Svaka kompanija će dva puta razmisliti o tome da li je vredno investirati u kvalitetnu kopiju od stručnjaka ili će kopija generisana veštačkom inteligencijom biti dovoljna.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Zašto je važno citirati stručnjake prilikom pisanja blogova?
Izvor: Depositphotos

Da bi ostala u centru pažnje, profesiji je potrebna nadgradnja u obliku nečega što veštačka inteligencija još uvek ne može da pruži. Što je to? To su iskreni citati uglednih stručnjaka iz ove oblasti koji daju tekstu pečat kredibiliteta i uzdižu ga iznad masa konvencionalnih lakih blogova.

Da li ste zamoljeni da napišete interesantan primerak?

Pisanje duge izjave o bilo kojoj temi nije problem za AI. Ali kreiranje bloga o igračkama, na primer, to nije samo blaga serija linija za popunjavanje prostora, može biti zanimljivo. Povežite se sa psihologom, edukatorom i određenom majkom i pošaljite informacije u svet koji je autentičan, iskren i ima određenu poruku.

Pišete li blog za firmu koja prodaje fotonaponske panele? Stupite u kontakt sa eko-aktivistom ili energetskim ekspertom kako biste mogli direktno da razgovarate ne samo sa prodavcem, već i sa određenim zadovoljnim kupcem. Naravno, za to će trebati više vremena i truda. Ali to je porez na kvalitet na koji treba računati. Suhi proračun AI-a o prednostima instaliranja fotonaponskih panela odjednom će biti neadekvatan u odnosu na vaš tekst.

Izgleda da sadašnjost žudi za povratkom poštenom novinarstvu, kada je urednik izašao na teren, lično komunicirao sa ispitanicima i dobio svoje informacije iz prve ruke, a ne od Googlea. Lagani tekst će biti prepušten veštačkoj inteligenciji, ali “uživo” izjave će i dalje biti naš domen, bar još neko vreme.

Podijelite članak
Slični članci
Uloga personalizacije u marketingu sadržaja
9 min. čitanja

Uloga personalizacije u marketingu sadržaja

Personalizacija u marketingu sadržaja e-trgovine pojavila se kao moćna strategija za privlačenje pažnje, poticanje angažmana i poticanje lojalnosti. Ali izvan svojih praktičnih prednosti, personalizacija duboko ulazi u psihologiju potrošača, koristeći ljudsko ponašanje i kognitivne predrasude za stvaranje značajnih iskustava koja se pretvaraju.

Sarah Pokorna Sarah Pokorna
SEO Manager, WhitePress Publishing LTD
Pročitajte članak
Strategije lokalizacije sadržaja za globalnu e-trgovinu
24 min. čitanja

Strategije lokalizacije sadržaja za globalnu e-trgovinu

Lokalizacija sadržaja čini kompanije 3x vjerovatnijim da povećaju globalnu prodaju, na osnovu studije Common Sense Advisoryja iz 2024. godine. Pokazat ćemo vam pet praktičnih metoda lokalizacije koje trenutno funkcioniraju u globalnoj e-trgovini. Ove metode se fokusiraju na kvalitet prijevoda, kulturnu adaptaciju i tržišno specifičan SEO – tri faktora koji direktno utiču na međunarodnu prodaju.

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Pročitajte članak
Copywriting vs. Content Writing
3 min. čitanja

Copywriting vs. Content Writing

Svaka kompanija za e-trgovinu mora razumjeti razlike između copywritinga i pisanja sadržaja. Iako imaju različite namjene i primjenjuju različite strategije, obje su bitne u privlačenju i uključivanju klijenata. Ovaj članak objašnjava razlike između ovih stilova pisanja kako bi vam pomogao da donesete bolje marketinške odluke.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+