2 min. čitanja

YouTube vijesti vam omogućavaju kreiranje QR koda i podržava UGC

YouTube uvodi niz novih funkcija usmjerenih na povećanje angažmana korisnika i pojednostavljenje dijeljenja sadržaja koji bi mogli koristiti menadžerima društvenih medija i zaista bilo kojem e-trgovcu koji koristi video sadržaj u svojim marketinškim kampanjama.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
YouTube vijesti vam omogućavaju kreiranje QR koda i podržava UGC
Izvor: Depositphotos

QR kodovi za kanale

Ovo ažuriranje omogućava kreatorima da generišu jedinstveni QR kod za svoj YouTube kanal, što olakšava dijeljenje sadržaja i online i offline. Prema YouTubeu, pokušali su pojednostaviti proces dijeljenja jer kopiranje i lijepljenje URL-ova nije bilo najprikladnije – posebno u offline svijetu. Svoj QR kod možete pronaći u aplikaciji na kartici Moj pod Share Channel.

Bolji YouTube kratki filmovi

YouTube također testira nove efekte za sadržaj koji generiraju korisnici u Shortovima. Ovaj eksperiment omogućava odabranoj grupi kreatora da dizajniraju i objavljuju vlastite efekte direktno u Shorts-u, slično efektima dostupnim na platformama kao što su Snapchat i Instagram.

Svi korisnici će moći primijeniti ove nove efekte na svoje kratke hlače pristupom dugmetu Effects i istraživanjem dostupnih opcija. Ova inicijativa bi mogla biti preteča naprednijih alata za kreiranje efekata na YouTubeu, proširujući raspon kratkih videa na platformi.

Linkovi na druge kanale i istaknute sekcije

YouTube također eksperimentira s novim načinima prikazivanja drugih kreatora u komentarima. Proširuje testiranje prikaza detalja plaćanja u YouTube Studiju kako bi uključio valute koje nisu USD.

Konačno, YouTube proširuje pristup svojoj Jump Ahead funkciji. Ovaj alat koristi AI za identifikaciju najpopularnijih dijelova videa i omogućava korisnicima da skoče direktno na te tačke dvostrukim klikom na dugme za premotavanje unaprijed. Funkcija, koja je prvobitno pokrenuta u martu, bila je dobro prihvaćena, sa 92% testera koji su je smatrali korisnom.

YouTube kaže da funkcija nije imala značajan utjecaj na ukupno vrijeme gledanja, uprkos zabrinutosti da bi mogla smanjiti količinu vremena koje ljudi provode gledajući videe. Treba dodati da je Jump Ahead dostupan samo pretplatnicima YouTube Premiuma. Međutim, kreatori ga mogu testirati na vlastitim videozapisima bez pretplate.

Podijelite članak
Slični članci
Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji
3 min. čitanja

Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji

Amazon je upravo dokazao da ljetna kupovina može pobijediti zimske rasprodaje. Prvi četverodnevni Prime događaj maloprodajnog giganta (8.-11. jula) generirao je 2,08 milijardi funti u britanskoj online potrošnji – gotovo dvostruko više nego što je Crni petak donio 2024. godine. Brojke pokazuju da su potrošači još uvijek gladni velikih popusta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU