
Neizmirene investicije i rast
Sa 40% svojih korisnika koji su još uvijek aktivni sedmog dana, platforma je zabilježila 30x povećanje upotrebe u posljednjih šest mjeseci, što ukazuje na mogućnost dugoročnog uspjeha na konkurentnom tržištu društvenih medija.
Sa procjenom od preko 50 miliona dolara, kompanija koja vodi Yope je prvobitno finansirana sa 4,65 miliona dolara. Redseed, Inovo VC i Goodwater Capital su prva tri investitora u ovoj rundi. Ostali istaknuti investitori uključuju bivšeg Googleovog istraživača Andreja Tkachenka, Dima Shevts, suosnivača aplikacije Reface, te Jeana de La Rochebrocharda i Grega Tkachenka, koji su kupili AI Factory putem SnapChata 2020. godine.
Posebna metoda za korištenje društvenih medija
Yopeov korisnički interfejs je jednostavan, ali zadivljujući. Korisnici mogu odabrati sliku iz svoje galerije ili je uzeti unutar aplikacije, a zatim je podijeliti sa svojim privatnim grupama. Kroz “zidni” interfejs, korisnici mogu objavljivati reakcije, učestvovati u diskusijama u realnom vremenu i pregledavati kontinuirani foto kolaž kreiran algoritmom mašinskog učenja.
Slično drugim dobro poznatim mrežnim sistemima, softver ima funkcije društvenih medija. Platforma sadrži alat za rekapitulaciju sličan Google Photos i Apple Photos, nizove za promociju čestog dijeljenja i widget za zaključavanje fotografija koji prikazuje nedavne grupne fotografije.

Source: play.google.com
Budući planovi i strategija rasta
Sa ambasadorskim programom koji nagrađuje istaknute korisnike za promociju aplikacije na Instagramu i TikToku, Yope ubrzava svoj rast. Sadržaj kreiran od strane Yope ambasadora je dobio preko 56 miliona pregleda, a 70-80% novopozvanih članova su glavni pokretači akvizicije platforme.
U nadolazećoj godini, izvršni direktor Yopea, Bahram Ismailau, očekuje da će kompanija imati 50 miliona aktivnih korisnika mjesečno. Funkcija prijave koja ohrabruje korisnike da ostanu aktivni, interaktivni grupni zidovi koji se mogu prilagoditi naljepnicama i crtežima, te video mogućnosti su sve karakteristike nadolazeće aplikacije.
Pružajući opcije porodičnih grupa, kompanija se nada da će doprijeti do šire publike od svoje trenutne klijentele. Ljudi mlađi od osamnaest godina čine većinu Yopeove korisničke baze.
Put do postignuća
Bilo je mnogo prepreka na Yopeovom putu uspjeha. Yope su 2021 . godine osnovali Ismailau i Paul Rudkouski, koji su bili kolege na Bjeloruskom državnom univerzitetu u Minsku. Kompanija je kreirala aplikacije za društveno umrežavanje; prije lansiranja Yopea u septembru 2024., Salo i aplikacija za više kamera slijedili su jedni druge. Kompanija je napustila svoje prethodne asinhrone video podcasting napore od 2023. godine.
Za razliku od WhatsAppa, Instagrama i Snapchata, koji olakšavaju grupnu komunikaciju, ali je ne navode kao svoju primarnu značajku, Yope ima pristup dijeljenju fotografija u privatnim grupama . Uprkos naporima da razvije takvu funkcionalnost, Instagramova Flipside funkcija je odbačena u roku od pet mjeseci od lansiranja.
“Kurirani sadržaj je sada dostupan na Instagramu i Snapchatu. Samo 1% od mnogih slika koje su snimili korisnici generacije Z se dijeli, prema Ismailauu. U nastojanju da se suprotstavi ovom trendu, Yope promovira dijeljenje “nefiltriranog sadržaja“.
Izazov dugoročnog rasta
Uprkos brzom usponu, Yope se suočava sa poznatim izazovom: održavanjem zamaha. Slične aplikacije, kao što je BeReal, doživjele su snažno početno usvajanje, ali su se borile s dugoročnim angažmanom. Spomenuta aplikacija, BeReal, na primjer, doživjela je pad rasta prije nego što ju je kupila gaming kompanija Voodoo.
Iako startup tek treba dokazati da može održati dugoročno zadržavanje korisnika, njegov inovativni pristup i snažna rana trakcija sugeriraju da bi mogao imati šansu da postane sljedeći veliki igrač u prostoru društvenih medija.
Da li Yope može prkositi sudbini svojih prethodnika ostaje da se vidi, ali za sada, njegov brzi uspon privlači interes i korisnika i investitora.
Efekti na e-trgovinu
Kako je Yope više orijentiran na privatno grupno dijeljenje fotografija, njegov rast i strategije angažmana korisnika mogu biti u mogućnosti da utiču na to kako platforme za e-trgovinu komuniciraju sa društvenim medijima.
Yope bi mogao potaknuti tvrtke za e-trgovinu da više razmišljaju o personaliziranom i intimnijem marketingu ako se fokusira na privatni, kurirani sadržaj, možda koristeći privatne grupe za ciljanje promocija ili izgradnju zajednice.
U ovom trenutku, utjecaj Yopea na e-trgovinu je prilično spekulativan jer su njegova osnovna svrha društveni mediji, a ne trgovina.