2 min. čitanja

X će verovatno dodati još jednu funkciju evaluacije u diskusiju

X eksperimentiše sa novim metodama za poboljšanje online diskusija i preispituje mogućnost glasanja. Prema njihovim rečima, glasovi i downvotes na odgovore na postove mogli bi bolje da sortiraju angažman i istaknu najvažnije komentare u svakoj temi.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
X će verovatno dodati još jednu funkciju evaluacije u diskusiju
Izvor: Depositphotos

Društvena mreža X testira opciju downvote za odgovore na postove, omogućavajući korisnicima da daju povratne informacije o komentarima. Ovu funkciju je u back-end kodu aplikacije otkrio Aaron Perris, a kasnije ga je potvrdio inženjer kompanije X Jay Baxter.

Sistem degradacije je složeniji nego što se čini na prvi pogled. Prema Baxteru, downvotes će biti ponderisani na osnovu političkih stavova korisnika. To znači da će downvotes imati značajan uticaj na komentar samo ako dolaze od korisnika koji se obično ne slažu sa stavom komentara. Cilj je spriječiti korisnike sa specifičnim ideologijama da nepravedno umanjuju komentare s kojima se jednostavno ne slažu, te osigurati da se spam i obmanjujući komentari umjesto toga smanje.

“Beleške EU ne bi funkcionisale dobro bez negativnog signala rejtinga. Ali moraš ih pametno iskoristiti. Ako ih sve naivno sažmete, dobijate grupno razmišljanje kao na Redditu. Rešenje: niži rang samo ako vidite downvote od ljudi koji se obično ne slažu,” naveo je Baxter u svom postu.

Cilj je stvoriti sistem bez političke pristrasnosti. Trebalo bi da osigura da će nebitni i lažni komentari verovatnije biti gurnuti do kraja liste, umesto da ućutkaju različita mišljenja.

Iako je ovaj eksperiment u ranoj fazi i još nije potvrđen za testiranje uživo, predstavlja zanimljiv pristup poboljšanju angažmana aplikacija i relevantnosti sadržaja. Menadžeri društvenih mreža treba da budu u pripravnosti, jer bi na buduće diskusije moglo značajno uticati upravljanje interakcijama korisnika i komentari o rejtingu.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Instagram postovi se sada prikazuju u Google rezultatima pretrage
3 min. čitanja

Instagram postovi se sada prikazuju u Google rezultatima pretrage

Počevši od danas, 10. jula 2025. godine, dogodilo se nešto značajno za e-commerce kompanije koje koriste Instagram. Vaši postovi o proizvodima, sadržaj iza kulisa i svjedočanstva kupaca sada se mogu pojaviti kada ljudi pretražuju na Google-u – čak i ako vas uopće ne prate ili ne koriste Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU