
Analiza je otkrila značajnu korelaciju između ciljeva talenata firmi i ukupnog zdravlja – koje uključuje fizičko, mentalno, socijalno i finansijsko zdravlje. Kompanije koje djeluju na podizanju dobrobiti zaposlenika trebaju očekivati veće zadovoljstvo poslom, lojalnost, angažman i izlaz. Ovi podaci mogu pomoći HR timovima da osmisle cijele inicijative koje obuhvaćaju sve aspekte dobrobiti zaposlenika.
Kompanije bi se trebale koncentrirati na ključne elemente iskustva zaposlenika ako žele pravilno pokazati brigu:
1. Profesionalni razvoj i obrazovanje2. Dizajnirani rad3. Društvene i podržavajuće civilizacije4. Ravnoteža između poslovnog i privatnog života i fleksibilnost5. Wellness programi i prednosti
Rješavanjem ovih problema, HR može stvoriti uvjete u kojima se članovi osoblja osjećaju uspješnije, cijenjenije i dio nečega.
Prema istraživanju, dobrobit zaposlenika nadilazi minimalnu plaću i sigurnosne mjere. To znači uvažavanje napora članova osoblja i njihovih različitih potreba kao ljudi. Ključno je da kompanije ne moraju biti besprijekorne u isporuci svojih proizvoda; zaposlenici najviše cijene dosljednost u naporima.

Source: MetLife
Studija također naglašava potrebu prilagođavanja pristupa liječenju različitim zahtjevima radne snage. HR mora stvoriti fleksibilne programe koji privlače mnoge “radne snage” unutar jedne tvrtke jer radna mjesta postaju raznolikija u smislu decenija, rasa i porodičnih situacija.
Iako trenutna statistika pokazuje mali porast općeg zadovoljstva poslom i lojalnosti zaposlenika, oba markera su još uvijek povijesno niska. Ovo naglašava koliko kompanije još uvijek trebaju dati inicijativama za brigu na prvom mjestu. Preduzeća koja daju brigu o članovima osoblja na prvom mjestu mogu pomoći u vraćanju općeg zdravlja među radnom snagom i također pomoći u rješavanju alarmantnih trendova, uključujući niži nivo zadovoljstva među mlađim generacijama.
Efikasno upravljanje talentima zahtijeva, konačno, kulturu brige na prvom mjestu. Efikasni prikazi brige u svim aspektima iskustva zaposlenika pomoći će HR timovima da očekuju prednosti u zdravlju, lojalnosti i produktivnosti zaposlenika. Davanje njege na prvom mjestu pomaže tvrtkama da stvore radno okruženje koje koristi zaposlenicima kao i poslovanju, čime se potiče dugoročni uspjeh i zadovoljstvo za sve.