
Povećanje povjerenja kupaca sa vizuelnim sadržajem
Uključivanje izvrsnih fotografija i videozapisa jedan je od najboljih pristupa za izgradnju povjerenja kupaca. Evo nekoliko savjeta za poboljšanje vaše marketinške strategije e-trgovine:
- Vizuali proizvoda uvelike povećavaju interes za kupovinu, povjerenje i stope konverzije.
- Uključivanje druge slike povećalo je stopu konverzije još više.
- Kvalitetnije fotografije povezane s uspješnijim prodavačima.
- Višestruki pregledi podigli su stope konverzije za 65%; velike slike su ih udvostručile.
Tačni opisi i jasno imenovani proizvodi
Naziv proizvoda i opis bi trebali biti jasni. Mnogi potrošači su se susreli s primanjem robe koja ne ispunjava njihova očekivanja. Često je rezultat neslaganja u nazivima proizvoda i opisima na nekoliko platformi ovaj prekid veze. Vaš brend i marketinška strategija e-trgovine snose odgovornost za osiguravanje da svi preprodavači slijede vaša pravila. Trgovci bi također trebali usko odgovarati standardima brenda.

Source: Depositphotos
Korištenje recenzija kupaca
Postupak kupovine vrti se u e-commerce marketingu uglavnom na recenzijama kupaca:
- 95% potrošača, prema studijama, proučava proizvode prije nego što se odluči za jedan.
- Sa 84% kupaca koji vjeruju u pouzdane recenzije koliko i u lične preporuke
Pružite detaljne informacije o proizvodu
Ključ su otvorenost i preciznost. Uključivanje puno materijala, dimenzija, slučaja upotrebe i više detalja uvelike će utjecati na prodaju. Zapravo, neadekvatne ili netačne informacije o proizvodu uzrokuju da 98% potrošača odustane od kupovine. Tehnički elementi kao što su procedure otpreme i politike povrata , kao i opisi koji se pozivaju na emocije mogu spadati u ovaj materijalni spektar.
U nemilosrdnom okruženju e-commerce marketinga, koncentrirajući se na ove komponente možete poboljšati svoje stranice proizvoda, podići svijest o brendu i konačno stimulirati prodaju i prihode.