2 min. čitanja

Utjecaj stranica proizvoda na stopu konverzije e-trgovine

Stranice proizvoda čine stub taktike online prodaje na modernom digitalnom tržištu. Često se nazivaju stranice s detaljima o proizvodu (PDP), ove stranice su mjesto gdje potrošači odlučuju šta će kupiti najvažnije. Maksimiziranje prihoda na desktop i mobilnim platformama prvo zavisi od optimizacije ovih sajtova za brendove i prodavnice.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Utjecaj stranica proizvoda na stopu konverzije e-trgovine
Izvor: Depositphotos

Povećanje povjerenja kupaca sa vizuelnim sadržajem

Uključivanje izvrsnih fotografija i videozapisa jedan je od najboljih pristupa za izgradnju povjerenja kupaca. Evo nekoliko savjeta za poboljšanje vaše marketinške strategije e-trgovine:

Tačni opisi i jasno imenovani proizvodi

Naziv proizvoda i opis bi trebali biti jasni. Mnogi potrošači su se susreli s primanjem robe koja ne ispunjava njihova očekivanja. Često je rezultat neslaganja u nazivima proizvoda i opisima na nekoliko platformi ovaj prekid veze. Vaš brend i marketinška strategija e-trgovine snose odgovornost za osiguravanje da svi preprodavači slijede vaša pravila. Trgovci bi također trebali usko odgovarati standardima brenda.

Source: Depositphotos

Korištenje recenzija kupaca

Postupak kupovine vrti se u e-commerce marketingu uglavnom na recenzijama kupaca:

Pružite detaljne informacije o proizvodu

Ključ su otvorenost i preciznost. Uključivanje puno materijala, dimenzija, slučaja upotrebe i više detalja uvelike će utjecati na prodaju. Zapravo, neadekvatne ili netačne informacije o proizvodu uzrokuju da 98% potrošača odustane od kupovine. Tehnički elementi kao što su procedure otpreme i politike povrata , kao i opisi koji se pozivaju na emocije mogu spadati u ovaj materijalni spektar.

U nemilosrdnom okruženju e-commerce marketinga, koncentrirajući se na ove komponente možete poboljšati svoje stranice proizvoda, podići svijest o brendu i konačno stimulirati prodaju i prihode.

Podijelite članak
Slični članci
Razumijevanje identiteta brenda i njegove važnosti
8 min. čitanja

Razumijevanje identiteta brenda i njegove važnosti

Sa vizualima generisanim umjetnom inteligencijom i beskrajnom marketinškom bukom, dizajn postaje komoditiziran – a bez jakog, prepoznatljivog identiteta brenda, brendovi riskiraju da se uklope u more istovjetnosti. Za vlasnike e-trgovina i trgovce e-trgovine, ovo je još važnije. S bezbrojnim trgovinama udaljenim samo jedan klik, identitet vašeg brenda je ono što čini da se idealni kupci […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Pročitajte članak
Kako izgraditi svijest o brendu?
3 min. čitanja

Kako izgraditi svijest o brendu?

Učinkovite strategije svijesti o brendu mogu značajno utjecati na rast vaše tvrtke, lojalnost kupaca i ukupni uspjeh. Povećanjem vidljivosti vašeg brenda, ne samo da privlačite nove kupce, već i jačate svoju poziciju u umovima postojećih. Od iskorištavanja digitalnih platformi do stvaranja nezaboravnih iskustava, postoje brojni načini za podizanje prisutnosti vašeg brenda. Istražimo neke dokazane metode […]

Pročitajte članak
Uspon direktnih potrošačkih (DTC) brendova u Evropi
4 min. čitanja

Uspon direktnih potrošačkih (DTC) brendova u Evropi

U posljednjih nekoliko godina, Direct-to-Consumer (DTC) brendovi su stekli značajnu trakciju u Evropi. Ovaj poslovni model, koji uključuje brendove koji prodaju direktno kupcima putem svojih online kanala, efikasno zaobilazi tradicionalne maloprodajne posrednike kao što su robne kuće ili tržnice. Posljedično, DTC brendovi su iz temelja preoblikovali maloprodajni krajolik fokusirajući se na personalizirana iskustva, ciljajući tržišne […]

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+