
Generalni direktor The Category Management Company, Patrick Finlay, ukazuje na dvije studije koje ističu fokus generacije Z na održivost. Barclaycardova studija sugerira da je 82% generacije Z zabrinuto za održivost, dok je First Insight otkrio da 75% daje prioritet održivosti u odnosu na imena brendova (49%) prilikom donošenja odluka o kupovini.
“Nedavni primjeri zelenih inicijativa uključuju Frugalpacovu inovaciju u papirnatim bocama, Aldijev izbor vina i Greenall's Gin”, primijetio je Finlay. “Čak i Asdino prekinuto ispitivanje ponovnog punjenja i ponovne upotrebe pokazuje spremnost za eksperimentiranje i učenje.”
Finlay tvrdi da će implementacija značajnih strategija održivosti potrajati, a veliki trgovci na malo ciljaju na neto nultu internu aktivnost do 2035. godine. Pitanje je da li će tradicionalna proširenja asortimana proizvoda biti dovoljna s obzirom na ekološka očekivanja generacije Z. On vjeruje da stvaranje trajne vrijednosti zahtijeva hrabra, dugoročna ulaganja, posebno u nesigurnim vremenima. On upozorava da će ekološki osviještene mlađe generacije donositi odluke o kupovini na osnovu svojih vrijednosti bez očekivanja da će platiti premiju.
“Naša industrija treba trgovce i dobavljače da vode i inoviraju”, navodi Finlay. “Još uvijek eksperimentiramo, kao što je Asdino suđenje za ponovno punjenje – planiranje, izvođenje, učenje i usavršavanje. Ostati relevantan znači prilagoditi se trendovima i djelovati u skladu s njima, učeći i iz uspjeha i iz neuspjeha.”