2 min. čitanja

Utjecaj na održivost maloprodaje: Generacija Z pokreće promjene u širokoj potrošnji

Održivost maloprodaje postala je kritična briga za FMCG sektor jer se generacija Z pojavljuje kao ključna grupa potrošača. Ulazak generacije Z u radnu snagu, sa njihovim snažnim ekološkim uvjerenjima, vrši pritisak na trgovce i FMCG kompanije da bolje shvate implikacije klimatskih promjena na potrošače, kupce i kategorije proizvoda. Ovaj pomak prema maloprodajnoj održivosti prisiljava preduzeća da preispitaju svoje prakse i strategije kako bi ispunili očekivanja ove ekološki osviještene generacije.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Utjecaj na održivost maloprodaje: Generacija Z pokreće promjene u širokoj potrošnji
Izvor: Depositphotos

Generalni direktor The Category Management Company, Patrick Finlay, ukazuje na dvije studije koje ističu fokus generacije Z na održivost. Barclaycardova studija sugerira da je 82% generacije Z zabrinuto za održivost, dok je First Insight otkrio da 75% daje prioritet održivosti u odnosu na imena brendova (49%) prilikom donošenja odluka o kupovini.

“Nedavni primjeri zelenih inicijativa uključuju Frugalpacovu inovaciju u papirnatim bocama, Aldijev izbor vina i Greenall's Gin”, primijetio je Finlay. “Čak i Asdino prekinuto ispitivanje ponovnog punjenja i ponovne upotrebe pokazuje spremnost za eksperimentiranje i učenje.”

Finlay tvrdi da će implementacija značajnih strategija održivosti potrajati, a veliki trgovci na malo ciljaju na neto nultu internu aktivnost do 2035. godine. Pitanje je da li će tradicionalna proširenja asortimana proizvoda biti dovoljna s obzirom na ekološka očekivanja generacije Z. On vjeruje da stvaranje trajne vrijednosti zahtijeva hrabra, dugoročna ulaganja, posebno u nesigurnim vremenima. On upozorava da će ekološki osviještene mlađe generacije donositi odluke o kupovini na osnovu svojih vrijednosti bez očekivanja da će platiti premiju.

“Naša industrija treba trgovce i dobavljače da vode i inoviraju”, navodi Finlay. “Još uvijek eksperimentiramo, kao što je Asdino suđenje za ponovno punjenje – planiranje, izvođenje, učenje i usavršavanje. Ostati relevantan znači prilagoditi se trendovima i djelovati u skladu s njima, učeći i iz uspjeha i iz neuspjeha.”

Ova transformacija zahtijeva disciplinu u razvoju dugoročnih strategija i vizija kategorija. Shodno tome, dobavljači i trgovci moraju podići smjer i vrijednost kategorije, dajući potrošačima više razloga za kupovinu, uključujući robusne ekološke inicijative.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+