2 min. čitanja

Tržište rabljenih proizvoda postaje mainstream

Tržište rabljenih proizvoda raste brže nego ikad prije, jer maloprodajni divovi poput IKEA-e, Legoa, Zara i H&M uskaču u igru preprodaje. Dok mladi ekološki osviješteni kupci guraju tržište prema ogromnih 350 milijardi dolara do 2028. godine, kompanije i dalje moraju razbiti kod za izazove kao što su uočavanje krivotvorina, upravljanje povratima i osiguravanje kvaliteta.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Tržište rabljenih proizvoda postaje mainstream
Izvor: Depositphotos

Trendovi na tržištu i kod kupaca

Tržište rabljene odjeće širom svijeta poraslo je sa 141 milijarde dolara u 2021. na 230 milijardi dolara u 2024. godini, a očekuje se da će dostići 350 milijardi dolara do 2028. godine. Tržište rabljenog luksuza je poraslo posebno brzo, sa prodajom rabljenih predmeta koja je porasla za 125% od 2017. do 2023. godine.

Mladi ljudi su ti koji pokreću ovaj trend. Milenijalci i ljudi iz generacije Z kupuju rabljene predmete barem svakih nekoliko mjeseci, dok samo 20% baby boomera radi isto. Ova promjena pokazuje kako se ideje ljudi o vrijednosti i održivosti mijenjaju.

Global Secondhand Apparel Market To Reach $350 Billion by 2028

Source: Thredup

Projekti velikih brendova

Ikea

  • Ikea Preowned pokrenula je tržište rabljene robe u Madridu i Oslu
  • Omogućava ljudima da prodaju namještaj jedni drugima
  • Daje 15% bonusa za korištenje vaučera u trgovini umjesto gotovine
  • Trenutno besplatno

Lego kockice

  • Replay servis je pokrenut u SAD-u, Kanadi i Velikoj Britaniji
  • Doniran je sa skoro 500 tona cigle
  • Trenutno možete slati samo iz SAD-a (uključujući Aljasku i Havaje)



Problemi i brige polovnih preduzeća

Složenost operacija

  • Složeni procesi za sortiranje i verifikaciju
  • Troškovi su visoki za obrnutu logistiku
  • Potreba za specijaliziranim znanjem u ocjenjivanju robe

Dobar kvalitet i prevara

  • Zabrinutost oko autentičnosti vrhunskih predmeta
  • Različiti nivoi kvaliteta
  • Moguća zloupotreba sistema
  • Efekti na donacije u dobrotvorne svrhe

Efekti na industriju

Ljudi poklanjaju manje vrijedne predmete i prodaju svoje najbolje na novim platformama, što mijenja tradicionalni dobrotvorni sektor.

Iako postoje problemi, tržište rabljenih proizvoda nastavlja rasti jer tvrtke traže ekološki prihvatljive načine za vođenje svog poslovanja, a potrošači prihvaćaju ideje iza kružne ekonomije.

Da biste bili uspješni u ovom polju, morate znati kako se nositi s kompliciranom logistikom, paziti na kvalitetu, zaraditi povjerenje kupaca i održavati niske troškove.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+