2 min. čitanja

Trump prijeti EU novim carinama

Prema Reutersu, američki predsjednik Donald Trump opisao je trgovinsku praksu EU kao "vrlo, vrlo lošu" za Sjedinjene Države i najavio planove za nametanje novih carina EU 21. siječnja. Potencijalno velika promjena u trgovini između SAD-a i EU mogla bi proizaći iz Trumpove izjave u Bijeloj kući da su carine "jedini način" da se postignu pošteni trgovinski odnosi.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Trump prijeti EU novim carinama
Izvor: Depositphotos

Prema Trumpu, glavni problem je trgovinski deficit SAD-a sa EU. Za razliku od sličnih akcija protiv Kanade i Meksika, gdje je postavio rok do 1. februara, on još nije precizirao konkretan datum za nametanje carina EU.

Kako to utječe na online kupovinu?

Nove carine mogle bi značajno utjecati na e-trgovinu i prekograničnu trgovinu između SAD-a i EU. Za evropske dobavljače koji prodaju u SAD-u, troškovi bi mogli biti veći. Ovi dodatni troškovi bi se najvjerovatnije odrazili na konačne potrošačke cijene.

Situacija ostaje nejasna, jer nekoliko ključnih faktora tek treba utvrditi:

  • Precizan opseg tarifa
  • specifične kategorije proizvoda
  • Vremenski okvir implementacije

Trumpove tarifne prijetnje: Globalne reakcije i ekonomske implikacije

Prema Reutersu, finansijska tržišta su već odgovorila na Trumpove komentare; S&P 500 indeks je dostigao najvišu tačku u mjesec dana, ali nove prijetnje EU i Kini mogle bi preokrenuti ovaj uzlazni trend.

Evropa je spremna za moguće američke carine, rekao je njemački vicekancelar Robert Habeck, koji je naglasio važnost jedinstva EU u rješavanju ovih pitanja.

Upozorio je da bi trgovinski sporovi sa Sjedinjenim Državama bili štetni za obje strane i implicirao da bi odmazda mogla imati utjecaja na američku ekonomiju, posebno na potrošački sektor.

Podijelite članak
Slični članci
Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji
3 min. čitanja

Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji

Amazon je upravo dokazao da ljetna kupovina može pobijediti zimske rasprodaje. Prvi četverodnevni Prime događaj maloprodajnog giganta (8.-11. jula) generirao je 2,08 milijardi funti u britanskoj online potrošnji – gotovo dvostruko više nego što je Crni petak donio 2024. godine. Brojke pokazuju da su potrošači još uvijek gladni velikih popusta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU