
Činjenica da industrija toliko ovisi o tehnologiji za osnovne operacije i kontakte s potrošačima naglašava važnost digitalne sigurnosti u maloprodaji. Prema istraživanju, za trgovine je cyber sigurnost “osnova otpornosti”.
Ostala važna pitanja uključuju:
1. Komplicirano zakonodavno okruženje (52% trgovina)
2. Problemi s novcem, posebno rastuće stope od 51%
Fascinantno, čak i ako je cyber sigurnost glavni problem, trgovine se osjećaju kompetentnima u kontroli ovih prijetnji. Više od 80% ispitanika kaže da njihova politika cyber sigurnosti ili odgovara ili premašuje one rivala.

Source: Retail Economics, Barclays
Trenutno klasificirana kao manji rizik, očekuje se da će ekološka i socijalna pitanja postati sve važnija tokom narednih pet godina. Karen Johnson iz Barclaysa savjetuje međuindustrijsku saradnju za rješavanje ovih problema.
Trgovci na malo naglašavaju ulaganja u tehnologiju i razvoj osoblja kako bi garantirali dugoročnu otpornost.
3. Poboljšanje lanaca snabdijevanja
4. Diverzifikacija proizvoda
5. Poboljšanje strategija upravljanja krizama
Studija je također otkrila da su stavovi trgovaca o GenAI bili uglavnom uravnoteženi, pri čemu je 41% to vidjelo kao priliku, 37% kao rizik, a 23% je reklo da je prerano reći ili nisu bili dovoljno sigurni da kažu u kojem će smjeru ići.
Izvršni direktor Retail Economics Richard Lim naglašava značaj trgovina koje ostaju budne i fleksibilne u suočavanju sa stalnim poteškoćama i brzim tehnološkim napretkom. On poziva trgovine da ostanu na oprezu zbog novih perspektiva industrije i izdaje upozorenje protiv samozadovoljstva u spremnosti za cyber kriminal.