2 min. čitanja

Trgovci u Velikoj Britaniji rangiraju cyber prijetnje kao najveći poslovni rizik

Prema nedavnoj studiji Retail Economics i Barclays Corporate Banking, cyber sigurnost je najviša među nekoliko problema s kojima se bave trgovine u Velikoj Britaniji. Prema studiji, 70% trgovina navodi cyber i podatkovne prijetnje kao svoje tri glavne brige za sljedeću godinu; 34% njih ih smatra najvažnijim pitanjem.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Trgovci u Velikoj Britaniji rangiraju cyber prijetnje kao najveći poslovni rizik
Izvor: Depositphotos

Činjenica da industrija toliko ovisi o tehnologiji za osnovne operacije i kontakte s potrošačima naglašava važnost digitalne sigurnosti u maloprodaji. Prema istraživanju, za trgovine je cyber sigurnost “osnova otpornosti”.

Ostala važna pitanja uključuju:

1. Komplicirano zakonodavno okruženje (52% trgovina)
2. Problemi s novcem, posebno rastuće stope od 51%

Fascinantno, čak i ako je cyber sigurnost glavni problem, trgovine se osjećaju kompetentnima u kontroli ovih prijetnji. Više od 80% ispitanika kaže da njihova politika cyber sigurnosti ili odgovara ili premašuje one rivala.

Source: Retail Economics, Barclays

Trenutno klasificirana kao manji rizik, očekuje se da će ekološka i socijalna pitanja postati sve važnija tokom narednih pet godina. Karen Johnson iz Barclaysa savjetuje međuindustrijsku saradnju za rješavanje ovih problema.

Trgovci na malo naglašavaju ulaganja u tehnologiju i razvoj osoblja kako bi garantirali dugoročnu otpornost.

3. Poboljšanje lanaca snabdijevanja
4. Diverzifikacija proizvoda
5. Poboljšanje strategija upravljanja krizama

Studija je također otkrila da su stavovi trgovaca o GenAI bili uglavnom uravnoteženi, pri čemu je 41% to vidjelo kao priliku, 37% kao rizik, a 23% je reklo da je prerano reći ili nisu bili dovoljno sigurni da kažu u kojem će smjeru ići.

Izvršni direktor Retail Economics Richard Lim naglašava značaj trgovina koje ostaju budne i fleksibilne u suočavanju sa stalnim poteškoćama i brzim tehnološkim napretkom. On poziva trgovine da ostanu na oprezu zbog novih perspektiva industrije i izdaje upozorenje protiv samozadovoljstva u spremnosti za cyber kriminal.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU