3 min. čitanja

Trendovi rane božićne kupovine: Oprezna potrošnja u SAD-u

Trendovi rane božićne kupovine oblikuju maloprodajni krajolik jer se trgovci na malo postupno opskrbljuju za sezonu. Kupci su već u potrazi za dobrim ponudama i povoljnim kupovinama. Novi Gartnerov izvještaj nudi svjež uvid u ovaj fenomen rane kupovine, naglašavajući važne trendove koje bi sektor e-trgovine trebao uzeti u obzir. Ovi rani božićni trendovi kupovine predstavljaju mogućnosti za trgovce da se prilagode promjenjivim preferencijama potrošača i kapitaliziraju produženu blagdansku sezonu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Trendovi rane božićne kupovine: Oprezna potrošnja u SAD-u
Izvor: Depositphotos

Rastući trend rane kupovine

Nedavna Gartnerova anketa otkriva da 32% američkih potrošača planira započeti svoju božićnu kupovinu između jula i oktobra, što ukazuje na pomak prema ranijim kupovinama. Za usporedbu, 29% kupaca planira početi kupovati u studenom.

Ova promjena ponašanja predstavlja priliku za e-commerce kompanije da angažuju kupce unaprijed. Veliki trgovci poput Amazona i Targeta već promoviraju jesenske prodajne događaje kao što su Prime Big Deal Days i Circle Week.

Utjecaj inflacije na novčanike

Anketa također baca svjetlo na to kako inflacija utiče na ponašanje pri kupovini. Samo 14% ispitanika planira povećati svoje izdatke za božićnu kupovinu u odnosu na prošlu godinu, dok 21% namjerava štedjeti, a 64% očekuje da će zadržati isti nivo potrošnje.

Prema 75% ispitanika, više cijene, a ne povećani raspoloživi dohodak, glavni su razlog većih božićnih izdataka.

Early Christmas shopping trends show US consumers adapting to inflation with cautious habits. Learn how online and hybrid services are shaping the extended holiday season.

Source: Gartner

Sezona online kupovine i hibridnih usluga u SAD-u

Srećom za e-trgovinu, online kupovina ostaje popularna među potrošačima – 20% potrošača planira povećati svoje online kupovine ove godine. Osim toga, 57% ispitanika namjerava koristiti hibridne usluge kupovine kao što su kupovina putem interneta, preuzimanje u trgovini (BOPIS), preuzimanje uz pločnik, dostava istog dana ili ubrzana dostava.

Iako neke opcije isporuke možda nisu toliko raširene u drugim regijama, one mogu poslužiti kao inspiracija. To je također podsjetnik za e-trgovine da je osiguravanje vidljivosti i dostupnosti ključno. Kupci cijene praktičnost i fleksibilnost – posebno za božićne kupce.

Povrat proizvoda

Sve veći broj potrošača, posebno mlađih, preferira produžene periode povrata. Gartnerovi podaci pokazuju da bi preko 70% kupaca mlađih od 40 godina cijenilo fleksibilnije rokove povrata koji se protežu izvan tradicionalnog perioda od 30-60 dana.

Kompanije za e-trgovinu koje nude produžene periode povrata tokom božićne sezone mogle bi vidjeti veće stope konverzije i zadovoljstvo kupaca.

Kassi Socha, analitičar u Gartneru, savjetuje trgovcima da počnu planirati božićnu sezonu već u prvom kvartalu i kontinuirano usavršavaju svoje marketinške strategije.

“Ova strategija omogućava marketinškim timovima da razmotre rane uvide potrošača i analize tržišta, osiguravajući da hipoteze koje su postavili na početku godine ispunjavaju očekivanja njihovih ciljanih potrošača”, navodi Socha.

Podijelite članak
Slični članci
Personalizacija kupaca e-trgovine: Kako potaknuti angažman kupaca
24 min. čitanja

Personalizacija kupaca e-trgovine: Kako potaknuti angažman kupaca

Zamislite da uđete u svoju omiljenu lokalnu trgovinu i vlasnik vas pozdravlja po imenu, već znajući što bi vam se moglo svidjeti. Oni se prisjećaju vaše posljednje kupovine i upućuju vas na novi predmet koji ga savršeno nadopunjuje. Ova vrsta osobnog dodira čini da se osjećate cijenjeno i tjera vas da se vraćate. U svijetu […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Pročitajte članak
Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025
5 min. čitanja

Trendovi pretplate na e-trgovinu 2025

Na osnovu Subscription Trends Q1 Report 2025 od strane Subscrybe-a, ovaj članak istražuje pet trendova koji preoblikuju ekonomiju pretplate. Umjesto jednostavnog sumiranja nalaza, uvidi su pažljivo prilagođeni za e-commerce preduzeća uz očuvanje originalnih podataka i primjera iz stvarnog svijeta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost
12 min. čitanja

Kako ponude povezane s karticama transformiraju lojalnost

Dugi niz godina, iskorištavanje kupona u trgovini za zaradu rabata ili nagrade bilo je nezgrapno putovanje kupaca. Kuponi su možda postojali koliko i same trgovine, ali pojava mobilnih uređaja donijela je sa sobom mobilne kupone i mogućnost pokretanja ‘višekanalnih’ kampanja lojalnosti, u kojima je trgovac mogao pokrenuti kod za popust koji se može iskoristiti i […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+