
Potrošnja na akviziciju korisnika dostiže najvišu razinu svih vremena
Nakon teške 2023. godine u kojoj je ekonomska kriza dovela do pada od 6%, oglašavanje za akviziciju korisnika se dobro oporavilo. U 2024. godini, potrošnja je porasla za 5% na 65 milijardi dolara širom svijeta (ne uključujući Kinu). Oporavak nije bio dosljedan u svim industrijama; Gaming je zabilježio pad od 7%, dok su ne-gaming aplikacije porasle za 8%.
FinTech i inovacije u kriptovalutama dovele su do izvanrednog porasta od 61% u odnosu na prethodnu godinu u financijskim aplikacijama, što ih čini istaknutim izvođačima. Osim toga, aplikacije za putovanja su se dobro oporavile , povećavši se za 20% i gotovo dostižući nivo prije COVID-a. Međutim, nakon njihovog porasta 2023. godine, koji je uglavnom potaknut azijskim platformama za kupovinu, aplikacije za kupovinu zabilježile su pad potrošnje na oglašavanje.
Casual igre su povećale svoj tržišni udio sa 61% na 64% u industriji igara sa skromnim rastom od 3%. Za ostale kategorije igara, izgledi su bili manje obećavajući, jer su srednje jezgre i kasino igre zabilježile pad od 21% i 12%, respektivno.
Promjena tokova prihoda: Značajan rast IAP-a i IAA
U 2024. godini, prihod od kupovine putem aplikacije (IAP) porastao je za gotovo 20% u sektorima koji nisu povezani s igrama, pri čemu su putovanja i kupovina doveli do najvećeg rasta (oboje za oko 20%). I sofisticirane tehnike monetizacije usmjerene na korisnike visoke vrijednosti i prilagodbe cijena vođene inflacijom koje su općenito prihvaćene od strane potrošača su krive za ovaj porast.
Što se tiče prihoda od IAP-a, igre su pokazale mješovitu sliku. Mid-core i casual igre zabilježile su pad od 2% i 5%, respektivno, dok su casino aplikacije zabilježile rast od 4%.

Source: appsflyer
Razvoj u prostoru oglašavanja u aplikaciji (IAA) bio je posebno intrigantan. Dok su igre na sreću porasle za 7% u odnosu na prethodnu godinu, sektori koji se ne bave igrama zabilježili su porast od 26%. Inovativne hibridne tehnike monetizacije, pri čemu su historijski IAP-fokusirane aplikacije počele integrirati oglašavanje, bile su pokretačka snaga iza ovog rasta. Na primjer, IAA prihod od mid-core aplikacija porastao je za 21%.
Duboko povezivanje potiče obilan rast konverzija
Konverzije na medijskim kanalima u vlasništvu naglo su porasle za 64% u 2024. godini, pokazujući impresivne rezultate. Tehnologija dubokog povezivanja bila je ključna u uspostavljanju glatkih veza između različitih dodirnih tačaka i određenog sadržaja aplikacije.
- Konverzije iz e-pošte u aplikacije porasle su za 45%
- Slanje teksta u aplikacije za 29%
- QR kodovi za aplikacije za 16%
Sa značajnim rastom od 77% u odnosu na prethodnu godinu, web-to-app kanal je posebno dobro prošao u Zapadnoj Evropi (+78%) i Latinskoj Americi (+88%). Ovi nalazi naglašavaju kako korisnička iskustva na više platformi postaju sve složenija.
Fokus je na remarketingu
Remarketing je postao značajan motor rasta u 2024. godini, dok su plaćene instalacije porasle samo 2%. Sa rastom od 22%, konverzije remarketinga uvelike su nadmašile nove instalacije. Ovaj trend, koji je posebno uočljiv u oblastima finansija (+22%) i kupovine (+29%), pokazao je rastući naglasak na optimizaciji trenutne korisničke vrijednosti.

Source: appsflyer
Stručnjaci predviđaju da će se ovi trendovi u mobilnom marketingu nastaviti razvijati do 2025. godine. S obzirom na to da se očekuje da će globalna ekonomija porasti za 3% i da linije koje razdvajaju igranje od ne-igara postaju sve maglovitije, trebali bismo očekivati još kreativnije metode privlačenja novih korisnika i zarađivanja novca.