2 min. čitanja

Trendovi društvenih medija za tinejdžere: Instagram vodi korištenje, TikTok je na vrhu popularnosti

Trendovi društvenih medija tinejdžera pokazuju promjenu u preferencijama, prema najnovijoj studiji Piper Sandler. Iako je TikTok sada popularniji među tinejdžerima od Instagrama u smislu zabave, Instagram i dalje vodi u ukupnoj upotrebi, dobivši 7% bodova više korisnika nego u posljednjoj anketi.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Trendovi društvenih medija za tinejdžere: Instagram vodi korištenje, TikTok je na vrhu popularnosti
Izvor: Depositphotos

Godišnja studija, koja je anketirala više od 13.000 tinejdžera u SAD-u, pokazuje da se navike tinejdžera na društvenim mrežama i gledanju videa mijenjaju. TikTok je najpopularnija aplikacija za zabavu, ali Instagram je i dalje najpopularnija društvena mreža.

Kada je u pitanju gledanje videa, Netflix jedva nadmašuje YouTube kao dnevni favorit. Podjela korištenja društvenih medija pokazuje da:

  • Instagram je najpopularniji
  • slijedi TikTok (+5%)
  • Snapchat (-3%) – izgubio je nešto u ovoj posljednjoj anketi

Postoje i promjene u onome što tinejdžere zanima na drugim stranicama.

  • Pinterest je stekao veliku popularnost (+6%)
  • Facebook je napravio mali povratak (+2%)
  • s druge strane, tinejdžeri koriste aplikaciju X, koja se nekada zvala Twitter manje (-2%)

Kontinuirana popularnost Instagrama može proizaći iz uspostavljenih društvenih mreža korisnika i grafikona unutar aplikacije. Metin prelazak na sadržaj koji predlaže AI povećao je vrijeme korisnika na platformi, uprkos mješovitim reakcijama na ovu promjenu. Ovo je u skladu sa posljednjim izvještajem Mete da 40 miliona mladih odraslih u SAD-u i Kanadi koristi Facebook aplikaciju svaki dan, što je najveći broj u više od tri godine.

Iz razloga strateškog planiranja, ovi uvidi uglavnom podržavaju načine na koje već ciljamo mlađe korisnike. Ali sve više ljudi je zainteresirano za Pinterest, a Facebookovi oglasi pokretani umjetnom inteligencijom postaju sve bolji, što bi moglo značiti nove načine povezivanja s mlađim ljudima.

Čak i uz ove promjene, Instagram i TikTok su i dalje najpopularnije aplikacije u ovoj dobnoj skupini.

Podijelite članak
Slični članci
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone
2 min. čitanja

P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone

Period između 26. decembra i sredine januara, poznat u marketinškim krugovima kao Q5, predstavlja često zanemaren zlatni rudnik prilika za brendove. Dok mnoge tvrtke završavaju svoje marketinške napore nakon blagdanske gužve, ova “skrivena četvrt” nudi jedinstvene prednosti za one koji razumiju njezin potencijal.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+