2 min. čitanja

Trendovi blagdanske kupovine u Velikoj Britaniji: Online i održivi maloprodajni bum

Prema nedavnom izvještaju Experian i Reward, blagdanska sezona se približava, a trgovine se spremaju iskoristiti dodatni novac koji će ljudi potrošiti. U odnosu na prethodnu godinu, online potrošnja je porasla za 4%, uzimajući veći dio novčanika ljudi.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Trendovi blagdanske kupovine u Velikoj Britaniji: Online i održivi maloprodajni bum
Izvor: Depositphotos

Zbog nepovoljnog vremena i lakoće online dostave, potrošači se odlučuju za kupovinu od kuće ovog Božića, čineći online kupovinu normom. Dok su kupovine u trgovinama pale za 2% u odnosu na prethodnu godinu, online potrošnja je porasla za 4%, što ukazuje na značajan porast prodaje u e-trgovini.

Očekuje se da će se ovaj trend zadržati do kraja godine, dobijajući veći dio potrošačke kupovne moći.

Kupovina rabljenih proizvoda postaje popularan trend, a održiva kupovina također raste u popularnosti. Britanci sada mogu kupiti svoje omiljene modne predmete za djelić cijene zahvaljujući ovoj promjeni, koja također smanjuje utjecaj na okoliš i nudi izvrsnu vrijednost.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

Povećanje ukupne prodaje od 21% otkriveno je nakon što su analizirane transakcije na polovnim online tržištima. Mlađe i sredovječne generacije također koriste ove kanale za pronalaženje ponuda.

Poruka za e-trgovinu je jasna: kako online blagdanska kupovina postaje nova normala i održivost zauzima središnje mjesto, trgovci koji spajaju digitalnu pogodnost s ekološki osviještenim ponudama spremni su za veliku pobjedu ove sezone blagdanske kupovine.

Sa tržištem polovnih proizvoda koje cvjetaju sa rastom od 21%, nikada nije bilo bolje vrijeme da se prilagode i kapitaliziraju ove promjenjive preferencije potrošača.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU