
Stopa angažmana
Je skup metrika koje se koriste za mjerenje akcije kupaca u digitalnom marketingu. Postoje mnoge metode i formule koje se mogu koristiti za mjerenje angažmana, ali njihov zajednički cilj je kvantificirati angažman kupaca s vašim brendom i mjeriti učinkovitost vaše marketinške ili reklamne kampanje.
Šta znači riječ interakcija?
Korisnici interneta mogu objavljivati vlastite reakcije, komentare i osjećaje u ovom interaktivnom obliku oglašavanja. Ovaj oblik oglašavanja im omogućava da izraze svoje emocije ili preferencije u marketinškom sadržaju, bilo da se radi o boji proizvoda, dizajnu ili onome sa čime se trenutno bave u svom životu – nova kuća, kupovina automobila, promjena posla. Sve ove interakcije – kreativna protiv korisnika interneta – nazivaju se interakcije.
Učinkovite digitalne marketinške kampanje dizajnirane su za stvaranje angažmana kupaca, što može imati niz pozitivnih prednosti za vaš brend.

Source: Depositphotos
Šta je interaktivno oglašavanje i zašto bismo ga trebali koristiti na redovnoj osnovi?
Interaktivni oglasi pozivaju potrošače da se fizički uključe u oglašavanje na imerzivan način, pretvarajući tradicionalno oglašavanje u aktivnost. Oni su odličan način za trgovce da se direktno povežu sa potrošačima i ohrabre ih da poduzmu akciju, umjesto da pasivno gledaju ili ignoriraju oglas.
Interaktivno oglašavanje pomaže brendovima da ispričaju priče, poboljšaju personalizaciju i stvore trajne utiske kod publike, između ostalih pogodnosti. Mogu ga koristiti trgovci u bilo kojoj industriji koja traži:
- Kreirajte i izgradite svijest o brendu
- Generirajte potencijalne kupce
- Povećajte prodaju
- Steknite uvid u kupce
Prednosti interaktivnog oglašavanja uključuju
- Povećana svijest o brendu i pamćenje
- Poboljšane metrike performansi
Najvažnija korist koja se često zaboravlja ili zanemaruje je:
- Imati više podataka!
Interaktivni oglasi nude više (i detaljnijih) podataka od drugih vrsta oglasa. Oni pružaju detaljne informacije o:
- Koliko dugo su ljudi gledali vaš oglas
- Na šta su kliknuli
- Kako su odgovorili na pitanje
- Da li su ponovo puštali video
- Da li su to podijelili s drugima
Svi ovi podaci mogu pomoći marketinškim stručnjacima da formulišu sofisticiraniji pristup oglašavanju kako bi poboljšali performanse budućih kampanja.
Razmišljanje o početnim planovima reklamne kampanje pomaže vlasnicima tvrtki da izraze svoj brend sa zabavnom kreativom i obiljem podrške prodaji.