2 min. čitanja

TikTok Studio predstavlja jednostavnije rješenje za streaming s više kamera

TikTok Studio uvodi inovaciju koja će pojednostaviti kreiranje sadržaja za mnoge streamere. Najnovije ažuriranje desktop aplikacije TikTok Studio omogućava korisnicima da brzo i jednostavno povežu svoj telefon ili drugi mobilni uređaj kao drugu kameru tokom prijenosa uživo.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
TikTok Studio predstavlja jednostavnije rješenje za streaming s više kamera
Izvor: TikTok

Prema istraživaču aplikacija Radu Oncesu, novi proces je izuzetno jednostavan. Korisnici jednostavno trebaju skenirati QR kod prikazan u aplikaciji TikTok Studio sa svojim mobilnim uređajem kako bi uspostavili vezu između njih dvoje. Promjena predstavlja značajno poboljšanje u korisničkom iskustvu, jer je mogućnost korištenja više kamera postojala već neko vrijeme, ali je ranije bila tehnički zahtjevnija.

Ovo ažuriranje je posebno korisno za gaming streamere koji se često bore da istovremeno prikažu i igru i svoje lice. Mnogi TikTok gaming streamovi trenutno prikazuju samo snimke igranja, jer kreatorima nedostaje ili tehnička stručnost ili sistemska sposobnost da koriste dvije kamere odjednom. Pojednostavljeni proces povezivanja otvara ovu mogućnost mnogo široj publici.

Osim igranja, funkcionalnost više kamera nudi prednosti za kupovinu streamova i sadržaja iza scene, pružajući kreatorima jednostavan način da isporuče više konteksta i angažmana u svojim emisijama.

Kako TikTok-ove funkcije prijenosa uživo nastavljaju dobivati na popularnosti, ovaj jednostavan pristup emitiranju iz više uglova mogao bi postati važan faktor za kreatore sadržaja i trgovce koji razvijaju svoje strategije platforme.

Podijelite članak
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+