
Značajne promjene uključuju
- Osnovne provizije prodavača za britanske kompanije kreću se od 5% do 9%
- Uvođenje programa ‘Misije prodavača’ u kojem dobavljači iz Velike Britanije mogu uštedjeti troškove stvaranjem TikTok videa za kupovinu
- Trgovci su ohrabreni da rade sa TikTok programerima kako bi postigli ove ciljeve
Ohrabrujući rast publike putem TikTok LIVE-a i videa koji se mogu kupiti, podržavajući tako njihov razvoj i tako promovirajući pristup platforme “discovery commerce”.
Utjecaji i usporedba naknada
S obzirom na to da je TikTok u početku subvencionirao stope za rane korisnike, povećanje naknade je bilo očekivano. Uporedno s eBayem (5% – 14,9%) i Amazonom (7,14% – 15,3%), TikTok Shop naknade ostaju konkurentne na 9%). Trgovci potrošačkom elektronikom i računarima mogli bi pronaći dodatne poreze kao izazov, iako s obzirom na to da eBay naplaćuje 6,9% u ovim kategorijama, a Amazon naplaćuje 7,14%. Profitne marže na novim uređajima mogu biti ograničene čak i sa mogućim visokim stopama prodaje.

Source: Depositphotos
Sufinancirana besplatna dostava
Od 4. septembra 2024. godine, TikTok Shop će započeti sufinansiranu strategiju besplatne dostave. Ova inicijativa ima za cilj uravnotežiti troškove besplatne dostave između trgovina u Velikoj Britaniji i TikTok Shopa, čime se poboljšava konverzija narudžbi putem povećane pokrivenosti besplatnom dostavom.
Naknade TikTok Shopa bile su iste od početka 2021. godine. Web stranica tvrdi da čak i uz povećanje, njegove cijene će ostati konkurentne. Dodatna sredstva će pomoći društvenoj mreži da razvije poboljšanja i nove usluge za poboljšanje otkrivanja proizvoda i pojednostavljenje iskustva kupovine za potrošače.
Ovaj napredak pokazuje TikTok-ovu posvećenost izgradnji robusnog marketinškog ekosistema e-trgovine na svojoj platformi, čime se balansira korisničko iskustvo sa troškovima prodavača putem ulaganja u rast.