2 min. čitanja

TikTok Shop povećava naknade prodavačima u Velikoj Britaniji

Naglašavajući LIVE trgovinu i sadržaj koji se može kupiti, TikTok Shop se preorijentira kako bi postao "tržište budućnosti". TikTok je otkrio uspješne promjene rasporeda naknada za 2. septembar u skladu s ovom inicijativom.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
TikTok Shop povećava naknade prodavačima u Velikoj Britaniji
Izvor: Depositphotos

Značajne promjene uključuju

  1. Osnovne provizije prodavača za britanske kompanije kreću se od 5% do 9%
  2. Uvođenje programa ‘Misije prodavača’ u kojem dobavljači iz Velike Britanije mogu uštedjeti troškove stvaranjem TikTok videa za kupovinu
  3. Trgovci su ohrabreni da rade sa TikTok programerima kako bi postigli ove ciljeve

Ohrabrujući rast publike putem TikTok LIVE-a i videa koji se mogu kupiti, podržavajući tako njihov razvoj i tako promovirajući pristup platforme “discovery commerce”.

Utjecaji i usporedba naknada

S obzirom na to da je TikTok u početku subvencionirao stope za rane korisnike, povećanje naknade je bilo očekivano. Uporedno s eBayem (5% – 14,9%) i Amazonom (7,14% – 15,3%), TikTok Shop naknade ostaju konkurentne na 9%). Trgovci potrošačkom elektronikom i računarima mogli bi pronaći dodatne poreze kao izazov, iako s obzirom na to da eBay naplaćuje 6,9% u ovim kategorijama, a Amazon naplaćuje 7,14%. Profitne marže na novim uređajima mogu biti ograničene čak i sa mogućim visokim stopama prodaje.

Source: Depositphotos

Sufinancirana besplatna dostava

Od 4. septembra 2024. godine, TikTok Shop će započeti sufinansiranu strategiju besplatne dostave. Ova inicijativa ima za cilj uravnotežiti troškove besplatne dostave između trgovina u Velikoj Britaniji i TikTok Shopa, čime se poboljšava konverzija narudžbi putem povećane pokrivenosti besplatnom dostavom.

Naknade TikTok Shopa bile su iste od početka 2021. godine. Web stranica tvrdi da čak i uz povećanje, njegove cijene će ostati konkurentne. Dodatna sredstva će pomoći društvenoj mreži da razvije poboljšanja i nove usluge za poboljšanje otkrivanja proizvoda i pojednostavljenje iskustva kupovine za potrošače.

Ovaj napredak pokazuje TikTok-ovu posvećenost izgradnji robusnog marketinškog ekosistema e-trgovine na svojoj platformi, čime se balansira korisničko iskustvo sa troškovima prodavača putem ulaganja u rast.

Podijelite članak
Slični članci
TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine
3 min. čitanja

TikTok prodaja namirnica skočila je 120% ove godine

Nešto se divlje događa na TikToku u posljednje vrijeme. Lidl, njemački diskontni supermarket, izbacuje ograničene proizvode na TikTok Shop i rasprodaju se brže nego ikad. Njihove čokoladice u Dubaiju – one punjene pistaćima kojima su svi opsjednuti – prodavale su 72 pločice svake sekunde i ostale su bez zaliha za 90 minuta. Po redovnim cijenama. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU