1 min. čitanja

TikTok Shop ide uživo u kontinentalnoj Europi ovog ljeta

TikTok se kotrlja kroz naše raspone pažnje, naše vrijeme i sada se kotrlja kroz naše novčanike. Isprobani i testirani koncept prodaje direktno sa društvene mreže uskoro će doći u kontinentalnu Evropu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
TikTok Shop ide uživo u kontinentalnoj Europi ovog ljeta
Izvor: Depositphotos

TikTok Shop, koji već posluje u nekoliko azijskih zemalja, Velikoj Britaniji i SAD-u, planira daljnje širenje u Evropu i Meksiko. Iako vijesti o proširenju nisu službene, početne informacije su prenijeli South China Morning Post , a online medij Ecommerce News citirao je druge anonimne izvore. Osim toga, TikTok je počeo pozivati trgovce u Njemačkoj, Francuskoj, Italiji i Španiji na beta testiranje.

Lansiranje se očekuje ovog ljeta.

U nastojanju da poveća svoj profit, logičan je korak za kompanije društvenih medija da stvore platformu za e-trgovinu. Na taj način jačaju svoju poziciju u digitalnom ekosistemu i doprinose rastu online trgovine. Popularnost i veliki promet igraju na ruku TikToku, kao što smo već izvijestili u nekoliko članaka.

Uprkos početnim kašnjenjima uzrokovanim razočaravajućim rezultatima u Velikoj Britaniji, TikTok Shop okušava sreću negdje drugdje. Sa novim dodacima, platforma će sada raditi u 13 zemalja. Cilj joj je dostići 50 milijardi dolara bruto vrijednosti robe (GMV) ove godine.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+