
TikTok Shop, koji već posluje u nekoliko azijskih zemalja, Velikoj Britaniji i SAD-u, planira daljnje širenje u Evropu i Meksiko. Iako vijesti o proširenju nisu službene, početne informacije su prenijeli South China Morning Post , a online medij Ecommerce News citirao je druge anonimne izvore. Osim toga, TikTok je počeo pozivati trgovce u Njemačkoj, Francuskoj, Italiji i Španiji na beta testiranje.
Lansiranje se očekuje ovog ljeta.
U nastojanju da poveća svoj profit, logičan je korak za kompanije društvenih medija da stvore platformu za e-trgovinu. Na taj način jačaju svoju poziciju u digitalnom ekosistemu i doprinose rastu online trgovine. Popularnost i veliki promet igraju na ruku TikToku, kao što smo već izvijestili u nekoliko članaka.
Uprkos početnim kašnjenjima uzrokovanim razočaravajućim rezultatima u Velikoj Britaniji, TikTok Shop okušava sreću negdje drugdje. Sa novim dodacima, platforma će sada raditi u 13 zemalja. Cilj joj je dostići 50 milijardi dolara bruto vrijednosti robe (GMV) ove godine.