2 min. čitanja

TikTok-ov novi ugovor s Amazonom promijenit će način na koji kupujete unutar aplikacija

Društvena mreža, TikTok je napravio veliki korak da poboljša svoju online kupovinu najavljujući revolucionarni odnos sa Amazonom. Cilj ovog partnerstva je olakšati kupovinu korisnicima TikTok-a dopuštajući im da kupuju stvari od Amazona direktno u aplikaciji.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
TikTok-ov novi ugovor s Amazonom promijenit će način na koji kupujete unutar aplikacija
Izvor: Depositphotos

Važni dijelovi integracije

1. Jednostavna kupovina na Amazonu unutar aplikacije

2. Jednokratna, sigurna veza između društvenih netwrok TikTok i Amazon računa

3. TikTok liste prikazuju cijene u stvarnom vremenu, podobnost za Prime članstvo i procjene dolazaka

Najnoviji pokušaj TikTok-a da poveća trgovinu u aplikaciji je odnos. Ovaj trend je brzo porastao u mjestima kao što je Kina, ali još uvijek nije mnogo zaživio u zapadnim zemljama.

Postavka: Industrija

Amazon radi s drugim društvenim mrežama na isti način, kao što su Meta i Snapchat. Rečeno je da Pinterest slijedi ovaj trend, ali nije objavljena nikakva javna objava.

Mogući problemi

Ljudi u SAD-u uvijek pomno gledaju na TikTok jer misle da ima veze s kineskom vladom. Neki korisnici mogu oklijevati da povežu svoje Amazon račune jer se boje da će njihove informacije biti podijeljene.

Kako TikTok radi

Aplikacija se nada da će jednostavnost korištenja učiniti da se ljudi ne brinu o korištenju. Olakšavajući kupovinu, društvena mreža TikTok želi promijeniti način na koji se korisnici ponašaju i natjerati više ljudi da kupuju stvari unutar aplikacije.

Šta to znači za online kupovinu

Ovaj odnos pokazuje da društveni mediji i online kupovina postaju sve više i više povezani, što bi moglo promijeniti način na koji ljudi pronalaze i kupuju stvari online.

S obzirom na to da se društvena trgovina stalno mijenja, ova kombinacija TikTok-Amazon mogla bi postati standard za to kako bi aplikacije društvenih medija trebale raditi s kupovinom.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+