
Zakon o digitalnim uslugama EU (DSA) kaže da svaki veliki online sajt mora dijeliti koliko aktivnih korisnika ima u Evropi dva puta godišnje. To daje ljudima do znanja koliko daleko još uvijek dosežu. Najnoviji izvještaj TikTok-a o prosječnom mjesečnom aktivnom korisniku za mjesece od februara do jula ove godine izašao je prošle sedmice.
Brojke pokazuju da je za to vrijeme TikTok opsluživao 150 miliona korisnika iz EU koji su bili online svakog mjeseca. To je više od 134 miliona prijavljenih u augustu prošle godine i 142 miliona prijavljenih u februaru. To pokazuje da tržište EU stalno raste.
Rast aplikacije možda nije tako brz kao što je bio, ali dodatnih 8 miliona ljudi je još uvijek prilično dobro, pogotovo kada je uporedite sa drugim velikim platformama u Evropi. Snapchat, Facebook i X (bivši Twitter) su dostigli plato. U stvari, X gubi redovne korisnike u EU.
U proteklih nekoliko mjeseci, Evropa je postala važnija za TikTok. To je uglavnom zbog nadolazećeg zakona o rasprodaji u SAD-u. Bori se protiv zakona na sudu, ali ako prođe, to bi moglo značiti ili prodaju američkoj kompaniji ili potpunu zabranu u SAD-u počevši od početka sljedeće godine.
Društvena mreža TikTok planira započeti nove projekte na području EU, kao što je veliki poticaj za in-stream kupovinu i više nagrada za autore.
Za TikTok se kaže da ima milijardu dnevnih korisnika širom svijeta, ali njegovi korisnici su raspoređeni na drugačije načine od onih drugih aplikacija. U ovom trenutku, najveći kupci TikTok-a su:
- 170 miliona korisnika u SAD-u
- 150 miliona korisnika u Evropi
- 130 miliona korisnika u Indoneziji
- Brazil: 100 miliona korisnika
- U Meksiku, 77 miliona ljudi koristi
- U Vijetnamu 70 miliona ljudi koristi
Više od polovine korisnika TikTok-a nalazi se u ovih šest područja, što su također važna mjesta za nastavak rasta i poboljšanja aplikacije.