2 min. čitanja

TikTok nastavlja stabilan rast korisnika na tržištu EU

Ekspanzija TikToka nastavlja se stalnim tempom u EU, prema nedavnim podacima, što je u suprotnosti s glasinama o stagnaciji rasta. Ovo dolazi uprkos izvještavanju platforme o korištenju novčanih poticaja za privlačenje novih kreatora sadržaja, potez koji je izazvao špekulacije o potencijalnim poteškoćama u akviziciji korisnika.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
TikTok nastavlja stabilan rast korisnika na tržištu EU
Izvor: Depositphotos

Zakon o digitalnim uslugama EU (DSA) kaže da svaki veliki online sajt mora dijeliti koliko aktivnih korisnika ima u Evropi dva puta godišnje. To daje ljudima do znanja koliko daleko još uvijek dosežu. Najnoviji izvještaj TikTok-a o prosječnom mjesečnom aktivnom korisniku za mjesece od februara do jula ove godine izašao je prošle sedmice.

Brojke pokazuju da je za to vrijeme TikTok opsluživao 150 miliona korisnika iz EU koji su bili online svakog mjeseca. To je više od 134 miliona prijavljenih u augustu prošle godine i 142 miliona prijavljenih u februaru. To pokazuje da tržište EU stalno raste.

Rast aplikacije možda nije tako brz kao što je bio, ali dodatnih 8 miliona ljudi je još uvijek prilično dobro, pogotovo kada je uporedite sa drugim velikim platformama u Evropi. Snapchat, Facebook i X (bivši Twitter) su dostigli plato. U stvari, X gubi redovne korisnike u EU.

U proteklih nekoliko mjeseci, Evropa je postala važnija za TikTok. To je uglavnom zbog nadolazećeg zakona o rasprodaji u SAD-u. Bori se protiv zakona na sudu, ali ako prođe, to bi moglo značiti ili prodaju američkoj kompaniji ili potpunu zabranu u SAD-u počevši od početka sljedeće godine.

Društvena mreža TikTok planira započeti nove projekte na području EU, kao što je veliki poticaj za in-stream kupovinu i više nagrada za autore.

Za TikTok se kaže da ima milijardu dnevnih korisnika širom svijeta, ali njegovi korisnici su raspoređeni na drugačije načine od onih drugih aplikacija. U ovom trenutku, najveći kupci TikTok-a su:

  • 170 miliona korisnika u SAD-u
  • 150 miliona korisnika u Evropi
  • 130 miliona korisnika u Indoneziji
  • Brazil: 100 miliona korisnika
  • U Meksiku, 77 miliona ljudi koristi
  • U Vijetnamu 70 miliona ljudi koristi

Više od polovine korisnika TikTok-a nalazi se u ovih šest područja, što su također važna mjesta za nastavak rasta i poboljšanja aplikacije.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+