1 min. čitanja

TikTok će nagraditi lajkove u Europi, Bruxellesu se svidjela njegova priroda ovisnosti

Počevši od Španije i Francuske, korporacija je prvi put predstavila ovaj program kao dio dotjeranog oblika društvene mreže TikTok Lite.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
TikTok će nagraditi lajkove u Europi, Bruxellesu se svidjela njegova priroda ovisnosti
Izvor: Depositphotos

Ispunjavanjem nekoliko zadataka – uključujući gledanje videa, ocjenjivanje sadržaja, praćenje kreatora, slanje pozivnica za aplikacije i druge aktivnosti – sistem nagrađivanja omogućio je korisnicima prikupljanje bodova.

Komisija je ispitala program nagrađivanja pod pomnim nadzorom zbog njegovog uvođenja bez prethodne sveobuhvatne analize rizika, posebno u odnosu na mogućnost stvaranja ponašanja zasnovanog na nagradi. Za mlade ljude, koji bi mogli biti skloniji takvim osobinama, ovo je bilo posebno problematično.

Velike platforme su obavezne prema Zakonu o digitalnim uslugama (DSA) da procijene sve rizike i obavijeste Komisiju prije uvođenja bilo kakvih novih karakteristika koje mogu značajno uticati na sistemske opasnosti. Budući da se to nije dogodilo, 22. aprila Evropska komisija je odlučila pokrenuti službenu istragu o operateru TikToka. Dva dana kasnije, TikTok je rekao Komisiji da će dobrovoljno obustaviti inicijativu.

Regulator je odobrio ovo obećanje, stoga bi svako ponašanje protiv njega odmah prekršilo DSA i moglo bi rezultirati sankcijama. Ovo prihvaćanje završava službene procedure započete krajem travnja.

Podijelite članak
Slični članci
Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji
3 min. čitanja

Amazonov četverodnevni premijerni događaj udvostručuje prodaju na Crni petak u Velikoj Britaniji

Amazon je upravo dokazao da ljetna kupovina može pobijediti zimske rasprodaje. Prvi četverodnevni Prime događaj maloprodajnog giganta (8.-11. jula) generirao je 2,08 milijardi funti u britanskoj online potrošnji – gotovo dvostruko više nego što je Crni petak donio 2024. godine. Brojke pokazuju da su potrošači još uvijek gladni velikih popusta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU