2 min. čitanja

Threads Unveils News, ima za cilj da podstakne angažman u realnom vremenu

Mety's Threads aplikacija je dizajnirana kao kontrapunkt Mreži X. Uprkos svojim naporima da se razlikuje i učini online sadržaj manje kontroverznim, Threads je kritiziran zbog svog stava o političkom sadržaju. Koje je Zuckerbergovo oružje?

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Threads Unveils News, ima za cilj da podstakne angažman u realnom vremenu
Izvor: Depositphotos

Sa novim funkcijama, aplikacija će se fokusirati na podsticanje angažmana u realnom vremenu.

  • Označavanje popularnih tema

Threads uvodi označavanje iznad postova koji se odnose na trending teme. Ova funkcija olakšava korisnicima da kliknu i uključe se u šire razgovore u realnom vremenu.

Source: Threads

  • Poboljšana funkcionalnost pretraživanja

Klikom na oznake tema u trendu korisnici će se odvesti na listu pretraživanja za taj pojam. Nova opcija filtera ‘Nedavno’ omogućava korisnicima da vide najnovija ažuriranja, podstičući diskusije u realnom vremenu.

  • Obavijesti za velike diskusije

Neki korisnici će vidjeti novu obavijest “sada” za važne diskusije. Cilj je istaknuti ključne teme i povećati angažman i svijest korisnika.

  • Problem sa sadržajem

Za razliku od Facebooka i Instagrama, koji su uspješno smanjili prioritete političkih diskusija, Threadsovi napori u stvarnom vremenu otežavaju izbjegavanje političkih tema. Nevoljkost Threadsa da širi mišljenja koja izazivaju podjele može ograničiti sposobnost aplikacije da uhvati važne vijesti i događaje u realnom vremenu, što zauzvrat može dovesti korisnike do X kako bi bili u toku.

Ograničavanje političkog sadržaja na nivou računa, a ne po ključnim riječima, ima za cilj minimiziranje lažnih vijesti, ali također može ograničiti zanimljive komentare.

Threads se približava 200 miliona korisnika mjesečno, što je još uvijek manje od polovine veličine X mreže. Meta strategija je da postepeno integrira dodatne mogućnosti otkrivanja, kao što je ilustrovano sljedećim inovacijama.

Podijelite članak
Slični članci
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama
13 min. čitanja

Razumijevanje plaćenog oglašavanja na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama pojavilo se kao moćan alat za preduzeća koja imaju za cilj da poboljšaju svoje prisustvo na mreži i efikasno se angažuju sa svojom ciljnom publikom. Za razliku od organskih postova, plaćeni oglasi omogućavaju brendovima da iskoriste ogroman doseg platformi društvenih medija za isporuku prilagođenih poruka koje rezoniraju sa specifičnim demografskim […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Pročitajte članak
P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone
2 min. čitanja

P5: Neiskorišteni marketinški potencijal post-blagdanske sezone

Period između 26. decembra i sredine januara, poznat u marketinškim krugovima kao Q5, predstavlja često zanemaren zlatni rudnik prilika za brendove. Dok mnoge tvrtke završavaju svoje marketinške napore nakon blagdanske gužve, ova “skrivena četvrt” nudi jedinstvene prednosti za one koji razumiju njezin potencijal.

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+