2 min. čitanja

Threads pokreće oglašavanje: Nova prilika za e-commerce brendove

Matična kompanija Instagrama, Meta, najavila je otvaranje platforme za oglašavanje na Threadsu, svojoj rastućoj društvenoj mreži. S obzirom da je platforma dostigla impresivnu prekretnicu od 300 miliona mjesečno aktivnih korisnika, ovo predstavlja značajnu priliku za brendove e-trgovine da dosegnu novu publiku.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Threads pokreće oglašavanje: Nova prilika za e-commerce brendove
Izvor: Depositphotos

Zanimljivo je da tri četvrtine korisnika Threadsa trenutno prati barem jedan brend, što sugerira da poslovni računi imaju puno potencijala. Počevši od malog testa slikovnih oglasa sa odabranim skupom oglašivača, Meta usvaja metodički pristup implementaciji oglasa.

Važno je za marketinške stručnjake da znaju da će premještanje trenutnih kampanja u Threads biti jednostavno i zahtijevati samo označavanje okvira u Ads Manageru.

Ulaganje u nove resurse ili stvaranje originalnog kreativnog sadržaja nije potrebno. Sigurnost brenda također je glavni prioritet za Metu. Meta je implementirala svoje dokazane sigurnosne mjere, uključujući “filter inventara” koji omogućava oglašivačima da kontroliraju osjetljivost organskog sadržaja pored njihovih oglasa.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Više od trideset jezika će biti podržano od strane sistema. Korisnici će moći personalizirati svoje iskustvo oglašavanja izvještavanjem, skrivanjem ili preskakanjem reklama.

U narednim mjesecima, Meta namjerava uvesti dodatna poboljšanja, kao što su alati za verifikaciju trećih strana.

Threads nudi kompanijama za e-trgovinu obećavajuću šansu da dosegnu širu publiku na platformi koja prirodno povezuje potrošače i brendove.

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU