
Zanimljivo je da tri četvrtine korisnika Threadsa trenutno prati barem jedan brend, što sugerira da poslovni računi imaju puno potencijala. Počevši od malog testa slikovnih oglasa sa odabranim skupom oglašivača, Meta usvaja metodički pristup implementaciji oglasa.
Važno je za marketinške stručnjake da znaju da će premještanje trenutnih kampanja u Threads biti jednostavno i zahtijevati samo označavanje okvira u Ads Manageru.
Ulaganje u nove resurse ili stvaranje originalnog kreativnog sadržaja nije potrebno. Sigurnost brenda također je glavni prioritet za Metu. Meta je implementirala svoje dokazane sigurnosne mjere, uključujući “filter inventara” koji omogućava oglašivačima da kontroliraju osjetljivost organskog sadržaja pored njihovih oglasa.

Source: Facebook.com/business
Više od trideset jezika će biti podržano od strane sistema. Korisnici će moći personalizirati svoje iskustvo oglašavanja izvještavanjem, skrivanjem ili preskakanjem reklama.
U narednim mjesecima, Meta namjerava uvesti dodatna poboljšanja, kao što su alati za verifikaciju trećih strana.
Threads nudi kompanijama za e-trgovinu obećavajuću šansu da dosegnu širu publiku na platformi koja prirodno povezuje potrošače i brendove.