1 min. čitanja

Threads dodaje nedavni filter za rezultate pretrage

Teme sa najnovijim ažuriranjem donose filter za sortiranje poruka u realnom vremenu. Nova kartica Nedavno u pretraživanju prikazuje korisnicima hronološke rezultate.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Threads dodaje nedavni filter za rezultate pretrage
Izvor: Depositphotos

Organizacijski tim Threadsa u početku nije bio voljan da integrira hronološke karakteristike prikaza. To je zato što popularni hashtagovi često imaju profile koji šire dezinformacije i spam.

Izjava šefa Instagrama i Threadsa, Adama Mosserija, sugerira oprez:

Source Web.swipeinsight.app

Threads pokušava, ali i dalje zaostaje

Sa rastućom korisničkom bazom od 150 miliona mjesečno aktivnih korisnika, Threads napreduje. Strateško uvođenje funkcija kao što su hronološki prikazi naglašava Metinu odlučnost da gurne Threads prema milijardi korisnika.

Threads ima za cilj da stvori besprijekorno hronološko iskustvo pretraživanja koje bi svrgnulo Network X, koji ostaje stalwart za ažuriranja u realnom vremenu.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+