
Prema podacima sa Similarweba, kako je izvijestio DoNews, Temu se sada može pohvaliti sa skoro 700 miliona mjesečnih posjeta. Ovo izvanredno dostignuće nije impresivno samo zbog svog brzog rasta, već i zbog toga što je uspješno poremetilo dobro uspostavljeno tržište kojim dominiraju industrijski divovi.
Temuova dominacija u e-trgovini dodatno je naglašena činjenicom da je to jedina platforma u prvih dvadeset koja je pokrenuta u protekloj deceniji. Posljednji značajan igrač koji je ušao na scenu bio je južnokorejski Coupang, naglašavajući izazove prodora u prostor kojim vladaju globalni divovi kao što su Amazon, eBay i Alibaba.
Agresivno ulaganje u akviziciju prometa
Za razliku od većine konkurenata, Temuov promet prvenstveno proizlazi iz agresivnih reklamnih kampanja, strategije koja je privukla kritike iz različitih krugova. Ovaj fokus na oglašavanje donio je impresivnih 700 miliona mjesečnih posjeta, skala bez presedana među ostalim trgovcima.
Za kontekst, dok Amazon prima 2,7 milijardi mjesečnih posjeta, pretežno iz SAD-a, Temu posluje u 79 zemalja, a američko tržište čini samo mali dio njegovog prometa. Ovo naglašava agresivnu strategiju globalne ekspanzije Temua, pozicionirajući ga kao zastrašujućeg konkurenta na međunarodnoj sceni.

Source: Similarweb
Pristup na prvom mjestu za mobilne uređaje
Iako je Temuov web promet značajan, većina transakcija vjerovatno potiče iz njegove mobilne aplikacije. U roku od nekoliko sedmica od lansiranja u septembru 2022. godine, postala je najpreuzimanija aplikacija za kupovinu u SAD-u. Dosljedno održava vodeću poziciju i trenutno je na prvom mjestu u gotovo 80 zemalja u kojima posluje, naglašavajući važnost mobilne strategije za poduhvate e-trgovine.
Razvijajući se poslovni model
U početku pozicioniran kao ultra-jeftino tržište za proizvode direktno iz Kine, Temuov poslovni model se razvija. Danas, 20% prodaje u SAD-u dolazi iz lokalnih skladišta, što potencijalno ukazuje na pomak prema održivijem i lokalno upravljanom modelu ispunjenja.
Ova evolucija sugerira da bi se Temu mogao postepeno udaljiti od oslanjanja na blaga pravila koja dopuštaju bescarinski uvoz. Kako se propisi pooštravaju na globalnom nivou, sa zemljama poput Turske koje povećavaju carine na strane narudžbe i snižavaju pragove za oslobađanje od poreza, firme za e-trgovinu mogu učiti iz sposobnosti Temua da se brzo prilagodi promjenjivim tržišnim uvjetima i propisima.
Temuova dominacija u e-trgovini služi kao dokaz agilnosti platforme i inovativnog pristupa u žestoko konkurentnom online maloprodajnom prostoru.