1 min. čitanja

Temu postaje najpreuzimanija aplikacija u Velikoj Britaniji 2024

Prema nedavnim podacima iz Apple App Storea, Temu App je postao najpreuzimanija iPhone aplikacija u Velikoj Britaniji u 2024. godini. Rastuće povjerenje britanskih potrošača u platformu dokazuje značajno prisustvo tržišta direktnog potrošača u digitalnom maloprodajnom prostoru.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Temu postaje najpreuzimanija aplikacija u Velikoj Britaniji 2024
Izvor: Depositphotos

Temuov uspjeh nije ograničen samo na Veliku Britaniju; Postigao je najviši rang na 24 međunarodna tržišta. Velike ekonomije poput SAD-a, Njemačke, Španije, Irske, Australije, Južne Koreje i Meksika su među njima.

Osim toga, platforma je rangirana na drugom mjestu u Japanu i brojnim evropskim zemljama, uključujući Francusku i Italiju. Utjecaj Temu-a na potrošačku štednju bio je značajan od njegovog lansiranja u aprilu 2023. u Velikoj Britaniji.

Prema istraživanju Centra za ekonomiju i poslovna istraživanja (CEBR), korištenje direktnih tvorničkih platformi kao što je Temu moglo bi potencijalno uštedjeti britanskim domaćinstvima 3.000 funti godišnje.

top UK app

Source: apps.apple.com

U septembru 2022. platforma je debitirala u Sjedinjenim Državama, a zatim se proširila na Evropu.

Temu je trenutno prisutan na više od 80 tržišta širom svijeta. Njegov uspjeh se pripisuje kreativnom modelu lanca snabdijevanja, koji uklanja nepotrebne posrednike i omogućava kupcima da kupuju po konkurentnim cijenama.

 

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+