
Temuov uspjeh nije ograničen samo na Veliku Britaniju; Postigao je najviši rang na 24 međunarodna tržišta. Velike ekonomije poput SAD-a, Njemačke, Španije, Irske, Australije, Južne Koreje i Meksika su među njima.
Osim toga, platforma je rangirana na drugom mjestu u Japanu i brojnim evropskim zemljama, uključujući Francusku i Italiju. Utjecaj Temu-a na potrošačku štednju bio je značajan od njegovog lansiranja u aprilu 2023. u Velikoj Britaniji.
Prema istraživanju Centra za ekonomiju i poslovna istraživanja (CEBR), korištenje direktnih tvorničkih platformi kao što je Temu moglo bi potencijalno uštedjeti britanskim domaćinstvima 3.000 funti godišnje.

Source: apps.apple.com
U septembru 2022. platforma je debitirala u Sjedinjenim Državama, a zatim se proširila na Evropu.
Temu je trenutno prisutan na više od 80 tržišta širom svijeta. Njegov uspjeh se pripisuje kreativnom modelu lanca snabdijevanja, koji uklanja nepotrebne posrednike i omogućava kupcima da kupuju po konkurentnim cijenama.