2 min. čitanja

Temu otključao evropska vrata: Tržišni gigant pozvao EU prodavce

Temu, tržište koje brzo raste, izjavilo je da će europske tvrtke moći koristiti njegovu platformu. Ovo dolazi nakon što je kompanija dodala lokalni model ranije ove godine kako bi se složila sa svojim trenutnim modelom pošiljke.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Temu otključao evropska vrata: Tržišni gigant pozvao EU prodavce
Izvor: Depositphotos

Sa ovim novim sistemom, prodajni partneri su zaduženi za isporuku vlastite robe, što stranim trgovcima daje šansu da iskoriste popularnost Temua u svojim zemljama.

Vlasnik Temu-a, PDD Holdings, vidi ovaj tržišni model kao način da se ubrzaju isporuke kupcima na Zapadu i dodaju veće stvari u svoju virtualnu liniju proizvoda. Stranica postavlja cijene koje potrošači plaćaju za robu, a trgovci su zaduženi za vlastiti inventar i izbor proizvoda.

Gdje se nalazi Temu – Ekspanzija u Evropi

Menadžer za razvoj poslovanja, Zixia Yi kaže da je tržište “zvanično otvoreno za registraciju za preduzeća sa entitetima iz EU, uključujući one sa sjedištem u Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Španiji, Velikoj Britaniji i Holandiji.”

Temu trenutno ne naplaćuje nikakve osnovne naknade ili provizije od prodaje trgovcima. Čak su dozvolili da se oglasi na sajtu oglašavaju besplatno. Još uvijek nije jasno koliko će ovo uvodno vrijeme trajati.

Brzi rast i pravila

Europa je dobila Temu prošlog proljeća, i već dobiva puno pažnje. Na primjer, jedna trećina Nijemaca je kupila nešto na aplikaciji u godini od njenog otvaranja. Zbog svog brzog rasta, Temu je stavljen na VLOP listu (Very Large Online Platforms) od strane Evropske komisije ovog proljeća. To znači da mora slijediti stroga pravila prema Zakonu o digitalnim uslugama.

Ovog proljeća, novi tržišni model platforme je prvi put predstavljen u Sjedinjenim Državama, gdje se sada isporučuje mnogo Temu prodaje.

Problemi u industriji

Grupe u Evropi su zabrinute zbog brzog rasta Temu i drugih kineskih lokacija. U junu, Ecommerce Europe i nekoliko njenih nacionalnih članova udruženja napisali su otvoreno pismo zagovarajući jednake uslove za sve igrače e-trgovine na evropskom tržištu. Posebno su pozvali na poboljšanu provedbu postojećih propisa.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+