
Sa ovim novim sistemom, prodajni partneri su zaduženi za isporuku vlastite robe, što stranim trgovcima daje šansu da iskoriste popularnost Temua u svojim zemljama.
Vlasnik Temu-a, PDD Holdings, vidi ovaj tržišni model kao način da se ubrzaju isporuke kupcima na Zapadu i dodaju veće stvari u svoju virtualnu liniju proizvoda. Stranica postavlja cijene koje potrošači plaćaju za robu, a trgovci su zaduženi za vlastiti inventar i izbor proizvoda.
Gdje se nalazi Temu – Ekspanzija u Evropi
Menadžer za razvoj poslovanja, Zixia Yi kaže da je tržište “zvanično otvoreno za registraciju za preduzeća sa entitetima iz EU, uključujući one sa sjedištem u Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Španiji, Velikoj Britaniji i Holandiji.”
Temu trenutno ne naplaćuje nikakve osnovne naknade ili provizije od prodaje trgovcima. Čak su dozvolili da se oglasi na sajtu oglašavaju besplatno. Još uvijek nije jasno koliko će ovo uvodno vrijeme trajati.
Brzi rast i pravila
Europa je dobila Temu prošlog proljeća, i već dobiva puno pažnje. Na primjer, jedna trećina Nijemaca je kupila nešto na aplikaciji u godini od njenog otvaranja. Zbog svog brzog rasta, Temu je stavljen na VLOP listu (Very Large Online Platforms) od strane Evropske komisije ovog proljeća. To znači da mora slijediti stroga pravila prema Zakonu o digitalnim uslugama.
Ovog proljeća, novi tržišni model platforme je prvi put predstavljen u Sjedinjenim Državama, gdje se sada isporučuje mnogo Temu prodaje.
Problemi u industriji
Grupe u Evropi su zabrinute zbog brzog rasta Temu i drugih kineskih lokacija. U junu, Ecommerce Europe i nekoliko njenih nacionalnih članova udruženja napisali su otvoreno pismo zagovarajući jednake uslove za sve igrače e-trgovine na evropskom tržištu. Posebno su pozvali na poboljšanu provedbu postojećih propisa.