3 min. čitanja

Švedskom e-trgovinom dominiraju kineske platforme u 2024. godini

Preferencija švedskih potrošača da kupuju u inozemstvu putem kineskih platformi za e-trgovinu postala je značajna promjena koja je privukla i potrošače i stručnjake iz industrije u 2024. godini. Azijski maloprodajni divovi nastavljaju širiti svoje tržišno prisustvo u Evropi, što ukazuje na moguće dugoročne promjene u svjetskom okruženju e-trgovine.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Švedskom e-trgovinom dominiraju kineske platforme u 2024. godini
Izvor: Depositphotos

Švedski potrošači hrle u kineske online trgovce

Podaci iz godišnjeg izvještaja PostNord E-barometern 2024 pokazuju da je polovina švedskih potrošača kupila proizvode od stranih trgovaca tokom prošle godine, a kineske online prodavnice su zauzele prvo mjesto. Popularnost ovih platformi je porasla, sa 25% švedskih potrošača koji kupuju na kineskim stranicama za e-trgovinu.

Kineski učesnik na tržištu Temu prednjači u konkurenciji, jer se nalazi na osmoj poziciji na listi omiljenih web stranica švedskih potrošača za e-trgovinu. Platforma je pronašla poseban uspjeh kod žena u dobi od 50 do 64 godine, s izuzetnom trećinom ove demografske skupine koja mjesečno kupuje sa stranice.

chinese ecommerce in Sweden

Source: Postnord

Privlačnost kineske e-trgovine

Uspjeh Temu i Shein platformi proizlazi iz njihove osnovne, ali efikasne kombinacije vrlo jeftinih cijena i besplatne dostave sa interaktivnim iskustvom kupovine koje potrošači vole. Kombinacija pristupačnih cijena s interaktivnim mogućnostima kupovine postala je maloprodajni fenomen, prema potrošačima osjetljivim na cijene.

Odgovor i prilagodba industrije

Brzi rast diskontnih trgovaca iz Kine pokrenuo je svijest od etabliranih tržišnih operatera. Amazon je ušao na tržište sa svojom verzijom ovog uspješnog poslovnog modela kada je lansirao “Amazon Haul” u Sjedinjenim Državama tokom novembra 2024. godine.

Amazon Haul uključuje proizvode s cijenama ograničenim na 20 dolara svaki, dok pruža sigurnost usklađenosti koja rješava glavne kritike s kojima se suočavaju određeni kineski trgovci.

Kontroverza i kritika

Brzi rast kineskih operacija e-trgovine doveo je do višestrukih kontroverzi. Organizacija Svensk Handel pridružuje se šezdesetak drugih subjekata kako bi izrazila zabrinutost zbog novih učesnika na tržištu. Prema kritičarima, kineski trgovci krše zakone o odgovornosti proizvođača dok stvaraju nezdravo konkurentsko okruženje.

Zabrinutost se odnosi na šira pitanja u vezi sa regulatornom usklađenošću, kao i standardima održivosti i poštenim tržišnim praksama. Debata o tome kako regulirati kineske igrače u segmentu niskih cijena nastavlja se bez formalnih odluka, dok će se razgovori produžiti do 2025. godine.

Gledajući unaprijed

Kineske platforme postale su uspješne jer su kupcima pokazale novi način kupovine, drugačiji od tradicionalnih trgovina. Etablirani brendovi sada također počinju nuditi jeftinije proizvode kako bi ostali konkurentni.

Još nije jasno koja će se nova pravila primjenjivati na ove kineske online trgovine. Cijeli svijet kupuje online drugačije nego prije – više se ne radi samo o niskim cijenama, već o potpuno novom iskustvu kupovine koje kupci zaista cijene.

Švedski trgovci i međunarodne e-trgovine moraju pronaći način da se prilagode ovoj promjeni, a istovremeno nude nešto posebno što ih izdvaja od kineske konkurencije.

Podijelite članak
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+