4 min. čitanja

Što možete prodati u SAD-u, ali ne i u Europi

Regulatorno okruženje Evropske unije i Sjedinjenih Američkih Država pokazuje značajne razlike koje značajno utiču na to koji se proizvodi mogu prodavati u svakoj regiji. Prema podacima koje je izvijestio SALESUPPLY, stručnjak za prekograničnu e-trgovinu, Evropska unija je poznata po svom naglasku na strogim standardima u zdravlju, sigurnosti i održivosti okoliša, što dovodi do mnogih ograničenja na proizvode koji su obično dostupni u SAD-u. Ovaj članak naglašava ključna razmatranja za online trgovce koji žele da se prošire na ovim glavnim tržištima.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Što možete prodati u SAD-u, ali ne i u Europi
Izvor: Depositphotos

Šta možeš da prodaš ili šta ne možeš da prodaš

Prehrambeni proizvodi s kontroverznim sastojcima

Velika razlika postoji u načinu na koji aditivi za hranu dobivaju regulaciju između ova dva tržišta. Evropski propisi o hrani zabranjuju brojne aditive koji ostaju dozvoljeni u američkim prehrambenim proizvodima.

Evropski propisi o hrani zabranili su žuti broj 5 (tartrazin) i crveni broj 40 (crvena Allura) zbog dokaza koji ih povezuju sa zdravstvenim problemima, uključujući dječju hiperaktivnost.

EU zabranjuje kalijev bromat, koji služi kao sastojak za pečenje za poboljšanje svojstava tijesta, zbog njegove moguće veze s rakom. Komercijalne pekare u Sjedinjenim Američkim Državama i dalje koriste kalij-bromat za proizvodnju hljeba uprkos odsustvu strogih federalnih propisa.

Mliječna industrija u Americi koristi rekombinantni goveđi hormon rasta (rBGH) kako bi povećala mliječnost mliječnih krava, ali su europske vlasti zabranile njegovu upotrebu. Europske vlasti zabranile su proizvod jer žele zaštititi dobrobit životinja i ljudsko zdravlje od potencijalnih rizika od raka.

Kozmetički proizvodi pod nadzorom

Evropski regulatorni sistem za kozmetičke proizvode održava isti nivo strogosti kao i druge direktive EU. EU klasificira izopropil paraben zajedno sa izobutil parabenom kao zabranjene supstance jer utiču na funkcije endokrinog sistema, iako su i dalje dozvoljeni u SAD-u.

Evropske vlasti zabranile su proizvode za posvjetljivanje kože koji sadrže hidrokinon zbog dokaza koji pokazuju potencijalne kancerogene i kožne poremećaje nuspojave. Sjedinjene Države prodaju hidrokinon kao sastojak u rješenjima za posvjetljivanje kože bez recepta.

Antimikrobna hemikalija triklosan postoji u pastama za zube, sapunima i dezodoransima u SAD-u, ali EU je zabranila njegovu upotrebu. Evropske vlasti su izrazile zabrinutost za okoliš zbog triklosana, a također povezuju ovu supstancu sa rezistencijom na antibiotike.

Hemikalije i pesticidi – različiti pristupi riziku

Herbicid glifosat, koji se pojavljuje u Roundupu i drugim proizvodima, ostaje pod intenzivnim regulatornim nadzorom EU, uprkos njegovoj širokoj upotrebi u Sjedinjenim Državama. EU ograničava upotrebu glifosata u određenoj mjeri jer supstanca pokazuje potencijalne veze sa razvojem raka i štetom po okoliš.

EU zabranjuje neonikotinoidne pesticide jer uzrokuju smrtonosnu štetu pčelama i drugim organizmima oprašivačima. SAD nastavlja koristiti neonikotinoidne pesticide dok provodi nova ograničenja na njihovu upotrebu.

Dječiji proizvodi i sigurnost

Ftalati služe kao plastifikatori za stvaranje fleksibilne plastike u raznim dječjim igračkama i proizvodima. Evropska unija je ograničila upotrebu specifičnih ftalata kao što su DEHP, DBP i BBP zbog njihovih mogućih štetnih efekata na zdravlje djece, posebno u reproduktivnoj i razvojnoj toksičnosti.

Evropska unija zabranjuje upotrebu usporivača plamena PBDE (polibromirani difenil eteri) u namještaju i dječijim pidžama koje se prodaju u Evropi, jer su ove supstance povezane sa endokrinim poremećajima i neurološkim oštećenjima.

Energetska efikasnost elektronike

EU implementira stroge zahtjeve za procjenu nivoa energetske efikasnosti u električnim uređajima. Proizvodi koji neefikasno koriste energiju ne mogu se prodavati na tržištu prema EU Direktivi o ekološkom dizajnu i Uredbi o energetskom označavanju.

Tržište Sjedinjenih Američkih Država prihvata starije energetski intenzivne uređaje kao što su frižideri, zajedno sa klima uređajima i žaruljama sa žarnom niti, ali ovi proizvodi bi prekršili propise EU o korištenju energije.

Dobijanje potrebnih certifikata

Za uspješno širenje na tržišta Evropske unije (EU) i Sjedinjenih Američkih Država (SAD), dobijanje potrebnih certifikata je ključno. Za EU, dobijanje CE oznake je od suštinskog značaja jer potvrđuje da li je proizvod u skladu sa evropskim sigurnosnim, zdravstvenim i ekološkim standardima.

U SAD-u, fokusirajte se na dobijanje certifikata od FDA za hranu i kozmetiku i od EPA za hemikalije. Ovi certifikati osiguravaju da vaši proizvodi zadovoljavaju regulatorne zahtjeve svake regije, olakšavajući nesmetan ulazak na tržište i usklađenost s lokalnim zakonima.

Zaključak

Regulatorni pristupi između tržišta pokazuju značajne razlike iako oba mjesta daju prioritet sigurnosti potrošača. EU koristi stav predostrožnosti kako bi ograničila proizvode koji bi potencijalno mogli utjecati na zdravlje ili okoliš čak i kada znanstveni podaci ostaju neizvjesni. Preduzeća koja ciljaju i na američko i na evropsko tržište moraju prilagoditi svoje linije proizvoda jer EU sigurnosni standardi premašuju one u SAD-u.

Podijelite članak
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+