
Uspon višekanalnog marketinga
- 42% medijskih profesionalaca smatra CTV i omnichannel formati glavni prioritet za 2025. godinu
- Kombinacija CTV-a sa mobilnim oglašavanjem povećava neželjenu svijest o brendu za 67%
- Omnichannel objedinjuje dodirne tačke u besprijekorna korisnička putovanja preko platformi
Omnichannel vs Multichannel: Ključne razlike
Omnichannel isporučuje:
- Jedinstveno putovanje kupaca kroz sve dodirne tačke
- Dosljedna komunikacija bez obzira na kanal
- Personalizirane poruke zasnovane na objedinjenim podacima
- Efikasno korištenje budžeta za oglašavanje

Source: Teads
Dok multichannel pokazuje snažne rezultate:
- Kampanje koje koriste više kanala postižu 287% veće stope kupovine u odnosu na jednokanalne pristupe
- Ali kanali rade u silosima
- Poruke se razlikuju od kanala do kanala
- Podaci ostaju izolirani po kanalima
Preporuke za uspjeh e-trgovine
- Kreirajte strategiju objedinjenog slanja poruka na svim platformama
- Investirajte u sadržaj optimiziran za svaki kanal uz održavanje konzistentnosti brenda
- Koristite podatke za kontekstualnu personalizaciju
- Pratite performanse preko dodirnih tačaka
U 2025. godini, uspjeh zahtijeva prelazak izvan višekanalnog prisustva kako bi se stvorila kohezivna iskustva brenda koja odjekuju u svim interakcijama s kupcima.
Jeste li spremni za digitalnu transformaciju? Otkrijte više uvida o AI u marketingu, personalizaciji kupaca i trendovima maloprodajnih medija u našim najnovijim člancima. 👇