2 min. čitanja

Šta su višekanalni marketinški trendovi u 2025. godini?

U 2025. godini, online trgovci se suočavaju sa izazovom bez presedana: pažnja potrošača je fragmentirana u bezbroj aplikacija, platformi i uređaja. Nedavne studije pokazuju dramatičan pomak u ponašanju potrošača - linearna televizijska gledanost pala je ispod 50% ukupnog vremena pred ekranom.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Šta su višekanalni marketinški trendovi u 2025. godini?
Izvor: Depositphotos

Uspon višekanalnog marketinga

  • 42% medijskih profesionalaca smatra CTV i omnichannel formati glavni prioritet za 2025. godinu
  • Kombinacija CTV-a sa mobilnim oglašavanjem povećava neželjenu svijest o brendu za 67%
  • Omnichannel objedinjuje dodirne tačke u besprijekorna korisnička putovanja preko platformi

Omnichannel vs Multichannel: Ključne razlike

Omnichannel isporučuje:

  • Jedinstveno putovanje kupaca kroz sve dodirne tačke
  • Dosljedna komunikacija bez obzira na kanal
  • Personalizirane poruke zasnovane na objedinjenim podacima
  • Efikasno korištenje budžeta za oglašavanje
omnichannel trends

Source: Teads

Dok multichannel pokazuje snažne rezultate:

  • Kampanje koje koriste više kanala postižu 287% veće stope kupovine u odnosu na jednokanalne pristupe
  • Ali kanali rade u silosima
  • Poruke se razlikuju od kanala do kanala
  • Podaci ostaju izolirani po kanalima

Preporuke za uspjeh e-trgovine

  1. Kreirajte strategiju objedinjenog slanja poruka na svim platformama
  2. Investirajte u sadržaj optimiziran za svaki kanal uz održavanje konzistentnosti brenda
  3. Koristite podatke za kontekstualnu personalizaciju
  4. Pratite performanse preko dodirnih tačaka

U 2025. godini, uspjeh zahtijeva prelazak izvan višekanalnog prisustva kako bi se stvorila kohezivna iskustva brenda koja odjekuju u svim interakcijama s kupcima.

Jeste li spremni za digitalnu transformaciju? Otkrijte više uvida o AI u marketingu, personalizaciji kupaca i trendovima maloprodajnih medija u našim najnovijim člancima. 👇

Podijelite članak
Slični članci
Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine
3 min. čitanja

Bye Bye E-commerce? 70% će kupovati na TikToku do 2030. godine

Brojke su zapanjujuće. Nova studija na 24.000 kupaca širom svijeta otkriva da 70% očekuje da će većinu kupovine obaviti na društvenim mrežama do 2030. godine. To znači da bi sajtovi za e-trgovinu u stilu Amazona koji danas dominiraju mogli postati relikvije u roku od pet godina. Revolucija društvene kupovine ne dolazi – već je ovdje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU