3 min. čitanja

Šta je to što nas čini srećnim i zašto ih toliko volimo?

Kada kažete vaučer za popust, većina nas pomisli na mali komad papira sa kodom koji nam omogućava da uštedimo novac kada kupujemo. Ali, da li znate koja globalna kompanija je prva štampala i distribuirala kupon za popuste? Coca-Cola je nastala 1887. godine.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Šta je to što nas čini srećnim i zašto ih toliko volimo?
Izvor: Depositphotos

Zašto su popusti tako popularni?

Popusti ne samo da nam omogućavaju da uštedimo novac, već nas i čine srećnim. Studija iz 2012. godine u SAD-u otkrila je da su ljudi koji su dobili vaučer za popust od 10 dolara doživjeli povećanje hormona sreće za 38%.

Zanimljive brojke o popustima:

  • U istraživanju iz 2013. godine u kojem je učestvovalo 10.009 ljudi, 51% ispitanika reklo je da je na njih uticao popust prilikom kupovine putem interneta.
  • Podaci kompanije BIA/Kelsey pokazuju da su popusti povećali ukupnu prodaju svojih kupaca za 17,7%.
  • Statistika VoucherCloud-a pokazuje da je 57% kupaca motivisano da obavi svoju prvu kupovinu od poznatog e-prodavca kada im se ponudi vaučer za popust.

Izvor: HuffPost

Source: Firstversions.com

Kako se koriste popusti u e-trgovini?

U e-trgovini dijelimo kupone za popuste prema njihovoj upotrebi:

  • Akvizicija – zahvaljujući njima dobijamo nove klijente
  • Zadržavanje – sa tim motivišemo kupce koji su već kupili od nas da ponovo kupe
  • Paraziti – slobodno se kreću internetom (pitanje ovdje je: da li bi se naručila bez ovakvog vaučera?)

Kao što verovatno možete videti iz prethodnih redova, popusti za kupovinu i zadržavanje su oni koje želimo. U većini slučajeva ne želimo parazitske popuste.

Šta su najčešći popusti?

  • Kupi jedan, dobij jedan besplatan (proizvodi sa visokom maržom)
  • Postotak
  • Fiksni iznos
  • Poklon sa narudžbom (lagani poklon koji ne utiče na dostavu i ne košta mnogo)
  • Besplatna dostava
  • Kvantitativni popusti

Source: Depositphotos

Strategije popusta:

  • Dobijanje novih klijenata.
  • Prodaja starih ili sezonskih proizvoda.
  • Podstičite klijente da troše više od minimalnog iznosa.
  • Vraćanje kupca u prodavnicu nakon napuštanja korpe.
  • Praćenje i izveštavanje o marketinškim kampanjama

Personalizovani popusti za lojalnost: Ako znate želje svojih klijenata, možete ih dobiti sa personalizovanim popustom.

Novi popust za kupce: Promovišite kupon za popust spolja, ali samo novim kupcima.

Saveti za izgradnju popusta:

  • Za nove kupce, popusti na sve proizvode su atraktivniji.
  • Za skuplje proizvode bolje je ponuditi popust na vrijednost nego procentualni popust.
  • Za jeftinije proizvode koristite zaokružene količine; za skuplje proizvode koristite “Bata cijene”.

Psihologija popusta je efikasna jer će učiniti da se vaši kupci osećaju dobro i motivisanije za kupovinu. Ali ako ćete koristiti ove strategije, uverite se da to radite strateški i da ne gubite vreme ili novac.

Podijelite članak
Slični članci
10 najboljih strategija affiliate marketinga
8 min. čitanja

10 najboljih strategija affiliate marketinga

Affiliate marketing se pojavio kao moćan kanal za povećanje prihoda, omogućavajući marketinškim stručnjacima da zarade pasivni prihod promovirajući proizvode i zarađujući provizije od prodaje. Međutim, ključ za otključavanje njegovog potencijala leži u korištenju pravih strategija prilagođenih vašoj publici i niši. U ovom članku ćemo zaroniti u top 10 affiliate marketing strategija koje su praktične, specifične […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Pročitajte članak
Trendovi affiliate marketinga koji oblikuju budućnost digitalnog oglašavanja
9 min. čitanja

Trendovi affiliate marketinga koji oblikuju budućnost digitalnog oglašavanja

Affiliate marketing je brza industrija u kojoj održavanje nije opcionalno – to je obavezno. Inovacije u tehnologiji, razvijanje navika potrošača i promjena marketinškog okruženja nastavljaju redefinirati pravila angažmana. Ono što je jučer funkcioniralo možda neće funkcionirati sutra, tako da je znanje što se događa ključno za ostanak u igri. Imajući to na umu, ispitajmo najvažnije trendove […]

Milan Novakovic Milan Novakovic
Founder & CEO, HIREQUARTERS
Pročitajte članak
Affiliate marketing kao strategija performansi
17 min. čitanja

Affiliate marketing kao strategija performansi

Affiliate marketing služi kao izvrsna strategija gdje su i trgovci i podružnice u mogućnosti da imaju koristi. Partnerstvom s izdavačima, tvrtke mogu promovirati svoje proizvode ili usluge i konačno proširiti svoj doseg i prihod od prodaje bez ikakvih troškova u početku. Ključna prednost affiliate marketinga kao strategije performansi je njegova skalabilnost. Više prometa i konverzija […]

Kristýna Gröbnerová Kristýna Gröbnerová
Affiliate Manager, Selltoro
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+