3 min. čitanja

Šta je lokalni SEO?

Da biste posao učinili vidljivijim u lokalnim rezultatima pretrage, koristite lokalni SEO. Ova strategija poboljšava vašu online prisutnost tako da se vaše poslovanje rangira više u relevantnim lokalnim pretraživanjima i privlači više ljudi. Lokalni SEO uključuje tehnike i najbolje prakse dizajnirane da povećaju vaše rangiranje u upitima zasnovanim na lokaciji. To je ključno za fizičke trgovine, uslužna područja i bilo koje poslovanje koje cilja na određeno područje. Optimizacijom za lokalnu pretragu, pomažete ljudima u vašem području da lakše pronađu vašu robu ili usluge, potencijalno povećavajući broj kupaca, generirajući više poziva i povećavajući prihode. Lokalni SEO uključuje poboljšanje poslovnih lista, recenzija kupaca, stranica društvenih medija i sadržaja web stranica kako bi bili relevantniji i vidljiviji lokalno.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Šta je lokalni SEO?
Izvor: Depositphotos

Važnost lokalnog SEO-a

U današnjem digitalnom svijetu, lokalni SEO postaje sve važniji. Pomaže preduzećima da postanu vidljiviji u svom području, što ih čini lakšim za ljude u tom području koji traže svoju robu ili usluge. Ova dodatna izloženost obično dovodi do veće prodaje, jer ljudi koji rade lokalna pretraživanja imaju veću vjerovatnoću da žele kupiti nešto ili posjetiti kompaniju.

Također, budući da mobilna pretraživanja postaju sve popularnija, lokalni SEO pomaže ljudima koji traže tvrtke da se zatvore dok su u pokretu. Ova mobilna optimizacija je vrlo važna jer se puno pretraživanja područja vrši na telefonima i tabletima.

Važni dijelovi lokalnog SEO-a

  • Ispravljanje Google My Business (GMB) je najvažniji dio lokalnog SEO-a. Posao se može vidjeti mnogo više u lokalnim rezultatima pretrage i na Google Maps-u ako je njegova GMB stranica dobro optimizirana. To znači davanje tačnih i potpunih detalja o kompaniji, kao što su njeno ime, lokacija, telefonski broj (NAP), radno vrijeme i usluge koje pruža.
  • Drugi važan dio je lokalno ciljanje termina. Dodavanje ključnih riječi specifičnih za lokaciju na web stranicu tvrtke, meta oznake i drugi online sadržaj je jedan od načina da se to uradi. Preduzeća mogu povećati vjerovatnoću da će se pojaviti u pretragama koje uključuju pojmove područja na taj način
  • Ocjene i recenzije na webu su vrlo važne za lokalni SEO. Ne samo da dobre recenzije čine da posao izgleda bolje, oni mu također pomažu da se rangira više u rezultatima pretraživanja. Lokalni SEO tvrtke može se uvelike poboljšati tražeći od zadovoljnih kupaca da ostave recenzije i odgovarajući na pozitivne i negativne povratne informacije.
  • Proces dobijanja lokalnih linkova i citata je također važan. To znači stavljanje vašeg poslovanja na pouzdane web stranice i imenike susjedstva. Da bi vam pretraživači povjerovali, vaše NAP informacije moraju biti iste na svim ovim platformama.



Kako poboljšati lokalni SEO

Da biste napravili lokalni SEO ispravno, morate uzeti više od jedne metode. Za početak, preduzeća bi trebala zatražiti i poboljšati svoju Google My Business stranicu, pazeći da su sve informacije tačne i ažurne. Dodavanje novih postova i ažuriranja na vašu GMB stranicu na redovnoj osnovi također može pomoći ljudima da pronađu i komuniciraju s vama.

Preduzeća mogu bolje doći do lokalnih kupaca izradom materijala i odredišnih stranica koje su specifične za to područje. To može uključivati:

  • Blog postovi o događajima u tom području
  • Vodiči za lokalne atrakcije
  • stranice koje su samo za usluge na određenim mjestima
Preduzeća bi trebala aktivno izgraditi jaku online reputaciju ohrabrujući zadovoljne kupce da ostave recenzije i odmah rješavajući bilo kakve negativne povratne informacije. Ovaj pristup ne samo da poboljšava rezultate pretrage, već i gradi povjerenje kod kupaca. Fokusirajući se na ove faktore, preduzeća mogu poboljšati rezultate lokalne pretrage i privući više lokalnih kupaca.
Podijelite članak
Slični članci
Lokalno SEO istraživanje ključnih riječi: Sveobuhvatni vodič korak po korak
20 min. čitanja

Lokalno SEO istraživanje ključnih riječi: Sveobuhvatni vodič korak po korak

Ako vodite lokalnu tvrtku, pojavljivanje na vrhu Google rezultata pretrage nije samo lijepo imati, već je i bitno. Svaki dan, potencijalni kupci traže proizvode i usluge u njihovoj blizini. Ako te ne pronađu, naći će i tvoje konkurente. Lokalno SEO istraživanje ključnih riječi pomaže vam da se pobrinete da se vaša tvrtka pojavi kada netko […]

Ivana Polcova Ivana Polcova
SEO & UX specialist, CREATIVE sites
Pročitajte članak
6 najboljih SEO alata za mala preduzeća
10 min. čitanja

6 najboljih SEO alata za mala preduzeća

Konkurencija u digitalnom marketingu zahtijeva da male firme ostanu konkurentne u ovoj oblasti, koja se kontinuirano razvija. Mala preduzeća zahtijevaju efikasne SEO alate kako bi ostala konkurentna i poboljšala vidljivost. Ovaj članak predstavlja specifične SEO alate koje bi mala preduzeća trebala razmotriti na osnovu njihovih posebnih prednosti kako bi poboljšala vidljivost i privukla posjetitelje.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Pročitajte članak
Crafting a Winning SEO Content Strategy: Keys to Successful SEO Optimization
12 min. čitanja

Crafting a Winning SEO Content Strategy: Keys to Successful SEO Optimization

Da bi se maksimizirao potencijal SEO strategije sadržaja, obični članci više nisu dovoljni. Ako ciljate na vrhunske rezultate, slučajni pristup neće uspjeti. Vaš sadržaj mora imati jasan cilj, biti dobro osmišljen i optimiziran za pretraživače. Potrebna vam je sveobuhvatna SEO strategija marketinga sadržaja koja ne samo da povećava vašu vidljivost u tražilicama, već i osigurava […]

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+