
Kvalitet, dosljednost i blizina dokazuju se kao kamen temeljac izgradnje lojalnosti. Oni čak nadmašuju takve atraktivne aspekte kao što su popusti i povoljne cijene. Povjerenje u e-trgovinu nadmašuje sve ostalo.

Source: Intuit
Ako odlučite dati poklone kupcima, to će sigurno potrajati
Ljudi imaju tendenciju da vrate ono što su primili od drugih. Oni prirodno pozitivno reagiraju na dar, čak i ako ga nisu tražili. Odnos između kupca i brenda ostaje jak ako potrošač osjeća da postoji razmjena vrijednosti – da dobiva nešto zauzvrat u zamjenu za svoje lojalno ponašanje.
31% potrošača smatra da je važno da ih brendovi nagrade posebnim ponudama i popustima. 64% 18-34-godišnjaka očekuje da će ih brendovi nagraditi posebnim ponudama i popustima (u poređenju sa 53% ukupno).
Povjerenje nije prazna fraza
Identitet u brendiranju je važan jer odražava kako se brend identificira s kupcem. Potrošači preferiraju brendove koji odražavaju njihove vrijednosti, što im pomaže da izbjegnu nelagodu osjećaja sukoba između tih vrijednosti. Sve više, ljudi će birati brendove koji se osjećaju kao odraz sebe.
35% potrošača kaže da je važno da se brendovi osjećaju dobro. 23% 18-24-godišnjaka kaže da je važno da brendovi odražavaju njihove lične vrijednosti (u poređenju sa 18% ukupno).
Sveobuhvatno istraživanje uključivalo je podatke iz SAD-a, Kanade, Australije i Velike Britanije.