2 min. čitanja

Šta je ključ lojalnosti brendu?

U evoluirajućem svijetu e-trgovine, gdje se svaki klik računa, razumijevanje složenosti ponašanja potrošača je od suštinskog značaja. Intuitov detaljni izvještaj, Nauka o lojalnosti, zadire duboko u način razmišljanja potrošača i otkriva šta se krije iza lojalnosti brendu.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Šta je ključ lojalnosti brendu?
Izvor: Depositphotos

Kvalitet, dosljednost i blizina dokazuju se kao kamen temeljac izgradnje lojalnosti. Oni čak nadmašuju takve atraktivne aspekte kao što su popusti i povoljne cijene. Povjerenje u e-trgovinu nadmašuje sve ostalo.

Source: Intuit

Ako odlučite dati poklone kupcima, to će sigurno potrajati

Ljudi imaju tendenciju da vrate ono što su primili od drugih. Oni prirodno pozitivno reagiraju na dar, čak i ako ga nisu tražili. Odnos između kupca i brenda ostaje jak ako potrošač osjeća da postoji razmjena vrijednosti – da dobiva nešto zauzvrat u zamjenu za svoje lojalno ponašanje.

31% potrošača smatra da je važno da ih brendovi nagrade posebnim ponudama i popustima. 64% 18-34-godišnjaka očekuje da će ih brendovi nagraditi posebnim ponudama i popustima (u poređenju sa 53% ukupno).

Povjerenje nije prazna fraza

Identitet u brendiranju je važan jer odražava kako se brend identificira s kupcem. Potrošači preferiraju brendove koji odražavaju njihove vrijednosti, što im pomaže da izbjegnu nelagodu osjećaja sukoba između tih vrijednosti. Sve više, ljudi će birati brendove koji se osjećaju kao odraz sebe.

35% potrošača kaže da je važno da se brendovi osjećaju dobro. 23% 18-24-godišnjaka kaže da je važno da brendovi odražavaju njihove lične vrijednosti (u poređenju sa 18% ukupno).

Sveobuhvatno istraživanje uključivalo je podatke iz SAD-a, Kanade, Australije i Velike Britanije.

Podijelite članak
Slični članci
Razumijevanje identiteta brenda i njegove važnosti
8 min. čitanja

Razumijevanje identiteta brenda i njegove važnosti

Sa vizualima generisanim umjetnom inteligencijom i beskrajnom marketinškom bukom, dizajn postaje komoditiziran – a bez jakog, prepoznatljivog identiteta brenda, brendovi riskiraju da se uklope u more istovjetnosti. Za vlasnike e-trgovina i trgovce e-trgovine, ovo je još važnije. S bezbrojnim trgovinama udaljenim samo jedan klik, identitet vašeg brenda je ono što čini da se idealni kupci […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Pročitajte članak
Kako izgraditi svijest o brendu?
3 min. čitanja

Kako izgraditi svijest o brendu?

Učinkovite strategije svijesti o brendu mogu značajno utjecati na rast vaše tvrtke, lojalnost kupaca i ukupni uspjeh. Povećanjem vidljivosti vašeg brenda, ne samo da privlačite nove kupce, već i jačate svoju poziciju u umovima postojećih. Od iskorištavanja digitalnih platformi do stvaranja nezaboravnih iskustava, postoje brojni načini za podizanje prisutnosti vašeg brenda. Istražimo neke dokazane metode […]

Pročitajte članak
Uspon direktnih potrošačkih (DTC) brendova u Evropi
4 min. čitanja

Uspon direktnih potrošačkih (DTC) brendova u Evropi

U posljednjih nekoliko godina, Direct-to-Consumer (DTC) brendovi su stekli značajnu trakciju u Evropi. Ovaj poslovni model, koji uključuje brendove koji prodaju direktno kupcima putem svojih online kanala, efikasno zaobilazi tradicionalne maloprodajne posrednike kao što su robne kuće ili tržnice. Posljedično, DTC brendovi su iz temelja preoblikovali maloprodajni krajolik fokusirajući se na personalizirana iskustva, ciljajući tržišne […]

Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+