
Istraživanje je provedeno na uzorku od 12.000 korisnika društvenih medija (u dobi od 13 do 49 godina) u SAD-u, Velikoj Britaniji, Kanadi, Francuskoj i Saudijskoj Arabiji. Istraživanje je kombiniralo upitnike o podizanju brenda, testiranje reklama u stvarnom kontekstu i simuliranu kupovinu gdje su ispitanici mogli tražiti proizvode i dodati ih u svoju košaricu.
Rezultati su pokazali da reklame koje vode kreatori duže zadržavaju pažnju, povećavaju pamćenje brenda i dovode do veće namjere kupovine.
Zanimljivo je da su kreatori na Snapchat platformi izašli iz ankete kao autentičniji i pouzdaniji u usporedbi s drugim platformama. Međutim, rezultati sugeriraju da kreatori mogu utjecati na prodaju posebno kada su strateški integrirani u kampanje.

Source: Snapchat
Kreatori sadržaja pokreću prodaju, a ne samo svijest o brendu
68% potrošača izjavilo je da su naišli na sponzorirani sadržaj od kreatora. Ekonomija kreatora doživljava procvat i očekuje se da će porasti na 480 milijardi dolara do 2027. godine.
Studija je otkrila da reklame koje vode kreatori mogu efikasnije zadržati pažnju – u prosjeku 12% duže od standardnih formata oglašavanja. To znači da potrošači provode više vremena s njima i vjerojatnije je da će apsorbirati ključnu poruku brenda.
Ovaj efekat se također odrazio na ponašanje pri kupovini. Kada su kupci prvi put bili izloženi oglašavanju koje su vodili kreatori nakon čega je slijedilo oglašavanje proizvoda, vjerojatnije je da će vidjeti detalje o proizvodu i na kraju izvršiti kupovinu.
Štaviše, brendovi koji su koristili partnerstva kreatora imali su veću vjerovatnoću da to uđu u razmatranje potrošača tokom njihovih konačnih odluka o kupovini, dajući im prednost u konkurentskom okruženju.

Source: Snapchat
Kreatori jačaju povjerenje i reputaciju brenda
Osim direktne prodaje, kreatori povećavaju kredibilitet brenda. Potrošači koji su vidjeli kombinaciju oglašavanja koje vode kreatori i proizvodi doživljavaju brendove kao pouzdanije u odnosu na one koji su vidjeli samo oglašavanje proizvoda.
“Globalni potrošači su nam rekli da su mišljenja kreatora relevantna i tokom razmatranja (71%) i kupovine (70%) faze njihovog kupovnog putovanja “, navodi se u izvještaju Snapchata.
Snapchat tvrdi da se njegovi kreatori doživljavaju kao autentičniji i pouzdaniji od influencera na drugim platformama. Prema platformi, to se odnosi na njen fokus na komunikaciju između prijatelja i porodice, što prirodno jača i odnos sa kreatorima sadržaja.
Snapchat tvrdi da preporuke njegovih kreatora imaju jači utjecaj na odluke o kupovini. To je zato što ih njihovi sljedbenici vide više kao prijatelje, a ne kao tradicionalne influencere.
Međutim, istraživanje ne nudi specifične usporedbe s drugim društvenim mrežama ili čvrste podatke koji bi definitivno potvrdili ovu razliku.