2 min. čitanja

Shein se širi izvan mode: Briga o koži, pasta za zube i igračke na horizontu

Kineska online prodavnica Shein, poznata po prodaji jeftine mode, želi da proširi svoju platformu. Dodaće se kućni proizvodi, apoteke i igračke. Ovim potezom, prodavnica brze mode pokušava da diverzifikuje svoju ponudu izvan odeće, poveća svoj kredibilitet i takmiči se sa gigantima poput Amazona.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Shein se širi izvan mode: Briga o koži, pasta za zube i igračke na horizontu
Izvor: Depositphotos

Shein je predstavio svoje online marketinške usluge na događaju u Madridu prošlog mjeseca, zajedno sa Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food i španskim kozmetičkim brendom Bella Aurora.

“Svi povezuju Shein sa modom, ali mi smo posvećeni svim vertikalama,” rekla je Christina Fontana, direktorka brend operacija za EMEA region, na konferenciji.

Prema Fontani, platforma jednostavno odgovara na potražnju potrošača za brendiranim proizvodima. Reuters prenosi da je Fontana prethodno radila za Alibaba Group i jedan je od nekoliko stručnjaka za tržište koje je Shein kupio od kineskog giganta.

Na skali Evropske unije

Shein ima u prosjeku 108 miliona mjesečno aktivnih korisnika u EU. Zbog velikog broja korisnika Evropska unija ga je rangirala kao glavnu internet platformu. Kao takav, on spada pod Zakon o digitalnim uslugama (DSA) i podliježe strožim kontrolama.

Ona mora da se pridržava strogih pravila kako bi zaštitila korisnike i povećala bezbednost svojih usluga do kraja avgusta. Kompanije koje prekrše pravila mogu biti kažnjene novčanom kaznom do 6% svog godišnjeg prometa, uključujući zabranu poslovanja u slučaju ozbiljnih i ponovljenih prekršaja. Shein je 23. platforma koja je pokrivena pravilima. Druge uključuju kompanije kao što su X, TikTok, Meta i Google.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+