
Shein je predstavio svoje online marketinške usluge na događaju u Madridu prošlog mjeseca, zajedno sa Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food i španskim kozmetičkim brendom Bella Aurora.
“Svi povezuju Shein sa modom, ali mi smo posvećeni svim vertikalama,” rekla je Christina Fontana, direktorka brend operacija za EMEA region, na konferenciji.
Prema Fontani, platforma jednostavno odgovara na potražnju potrošača za brendiranim proizvodima. Reuters prenosi da je Fontana prethodno radila za Alibaba Group i jedan je od nekoliko stručnjaka za tržište koje je Shein kupio od kineskog giganta.
Na skali Evropske unije
Shein ima u prosjeku 108 miliona mjesečno aktivnih korisnika u EU. Zbog velikog broja korisnika Evropska unija ga je rangirala kao glavnu internet platformu. Kao takav, on spada pod Zakon o digitalnim uslugama (DSA) i podliježe strožim kontrolama.
Ona mora da se pridržava strogih pravila kako bi zaštitila korisnike i povećala bezbednost svojih usluga do kraja avgusta. Kompanije koje prekrše pravila mogu biti kažnjene novčanom kaznom do 6% svog godišnjeg prometa, uključujući zabranu poslovanja u slučaju ozbiljnih i ponovljenih prekršaja. Shein je 23. platforma koja je pokrivena pravilima. Druge uključuju kompanije kao što su X, TikTok, Meta i Google.