2 min. čitanja

Shein-ove tvrdnje o održivosti istražene

Shein-ove tvrdnje o održivosti su pod povećalom jer talijanska trgovinska uprava pokreće istragu o Infinite Styles Services CO. Limited, tvrtki sa sjedištem u Dublinu koja upravlja Sheinovom talijanskom web stranicom. Istraga se prvenstveno fokusira na potencijalno obmanjujuće tvrdnje o okolišu napravljene na platformi.

Ovaj članak za vas prevela vještačka inteligencija
Shein-ove tvrdnje o održivosti istražene
Izvor: Depositphotos

Antimonopolsko tijelo kaže da se čini da kompanija daje utisak da proizvodi i prodaje odjeću na način koji je dobar za okoliš iznoseći tvrdnje koje nisu jasne ili su možda lažne.

Vlasti, istražujući Sheinove tvrdnje o održivosti, izrazile su zabrinutost zbog ” evoluSHEIN” linije odjeće, koja se reklamira kao ekološki prihvatljiva. Pružene informacije mogle bi dovesti potrošače u zabludu o količini korištenih zelenih vlakana. Štoviše, postoji nedostatak transparentnosti u vezi s nemogućnošću daljnjeg recikliranja odjeće.

Antimonopolska agencija je također ukazala na probleme s načinom na koji je Shein rekao da su posvećeni smanjenju emisije ugljika i načinom na koji su njihovi dokumenti o održivosti za 2022. i 2023. pokazali da zapravo povećavaju emisiju stakleničkih plinova.

Shein je brend brze mode poznat po svojoj jeftinoj odjeći, ali njegova radna praksa i utjecaj na okoliš dolaze pod sve više i više pozornosti. Postoje glasine da bi kompanija mogla izaći na burzu u Londonu, što je pogoršalo ove brige.

Sheinov glasnogovornik nije odgovorio na zahtjeve za komentar istrage u vrijeme priče.

Podijelite članak
Slični članci
Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala
4 min. čitanja

Kako Mobile Commerce Community Marketing pokreće veći ROI od tradicionalnih kanala

Mobilne aplikacije doživljavaju jednu od svojih najstabilnijih i istovremeno najprofitabilnijih godina. Nakon pandemijskog buma i naknadne korekcije, tržište se stabiliziralo. Brojke pokazuju da se pažnja i novac korisnika koncentriraju na mobilne uređaje više nego ikada prije, čineći marketing zajednice mobilne trgovine ključnim diferencijatorom za brendove koji traže održivi rast.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću
4 min. čitanja

Iako budžeti za B2B oglašavanje rastu, trgovci se i dalje bore sa efikasnošću

Kompanije troše više na oglašavanje, ali rezultati često zaostaju. Rastući budžeti za digitalno oglašavanje sami po sebi nisu dovoljni. Odluke o kupovini postaju sve složenije, tradicionalni pristupi prestaju funkcionirati, a oglašavanje promašuje cilj. Novo globalno istraživanje otkriva zašto se povrat ulaganja u B2B marketing ne ostvaruje. Pogledajmo što marketinški stručnjaci mogu učiniti u vezi s […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pročitajte članak
Bridge Now

Najnovije vijesti upravo SADA

10+ nepročitano

10+