
Antimonopolsko tijelo kaže da se čini da kompanija daje utisak da proizvodi i prodaje odjeću na način koji je dobar za okoliš iznoseći tvrdnje koje nisu jasne ili su možda lažne.
Vlasti, istražujući Sheinove tvrdnje o održivosti, izrazile su zabrinutost zbog ” evoluSHEIN” linije odjeće, koja se reklamira kao ekološki prihvatljiva. Pružene informacije mogle bi dovesti potrošače u zabludu o količini korištenih zelenih vlakana. Štoviše, postoji nedostatak transparentnosti u vezi s nemogućnošću daljnjeg recikliranja odjeće.
Antimonopolska agencija je također ukazala na probleme s načinom na koji je Shein rekao da su posvećeni smanjenju emisije ugljika i načinom na koji su njihovi dokumenti o održivosti za 2022. i 2023. pokazali da zapravo povećavaju emisiju stakleničkih plinova.
Shein je brend brze mode poznat po svojoj jeftinoj odjeći, ali njegova radna praksa i utjecaj na okoliš dolaze pod sve više i više pozornosti. Postoje glasine da bi kompanija mogla izaći na burzu u Londonu, što je pogoršalo ove brige.
Sheinov glasnogovornik nije odgovorio na zahtjeve za komentar istrage u vrijeme priče.